Skip to content
Economic Ilfov Știri

Preşedintele CJ Ilfov a semnat contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru construcţia Nodului Intermodal Bucureşti-Ilfov

psnews.ro

Preşedinte Consiliului Judeţean Ilfov, Marian Petrache, a semnat, vineri, contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate privind construcţia Nodului Intermodal Bucureşti-Ilfov. Nodul Intermodal va fi amplasat la Moara Vlăsiei şi va avea două terminale cargo (feroviar şi rutier), un parc logistic (spaţii pentru depozitarea mărfurilor) şi posibil staţie CFR pentru călători.

Preşedinte Consiliului Judeţean Ilfov, Marin Petrache, a semnat, vineri, contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate privind construcţia Nodului Intermodal Bucureşti-Ilfov.

În prima fază va fi făcut acest studiu, urmând ca în toamna anului viitor să începem proiectarea executiei. Nodul intermodal face legătura cu Otopeni, Bucuresti-Braşov şi viitoarea autostradă A0, care va înconjura capitala. Toată dezvoltarea de aici ne va lega de portul Constanţa, sperăm să fie o trambulină pentru marfurile din Constanţa. Vom aveam două zone, zona de schimb şi zona logistică. Nodul intermodal este estimat la 100 – 150 de milioane de euro. Sperăm să găsim finanţare  europeană”, a spus preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov, Marian Petrache.

Studiul de fezabilitate va fi realizat de TPF Inginerie S.R.L, iar valoarea contractului este de 3.582.650,09 lei, fără TVA, scrie news.ro.

Directorul firmei care a câştigat licitaţia, Marian Ion Constantinescu, a precizat că “obiectivul principal este de a întocmi o documenţie în vederea obţinerii finanţării.

Nodul Intermodal va fi amplasat la Moara Vlăsiei.

Ca şi implicare din partea primăriei, noi am pus la dispozitie 110 hectare. Le-am păstrat cu mare greutate. Suntem în zonă de dezvoltare şi am simtit o oarecare dezvoltare de tip rezidenţial. Noi vizăm o dezvoltare pe acest segment de comerţ, servicii şi mica industrie”, a declarat Andrei Filip, primarul din Moara-Vlăsiei.

Nodul Intermodal Bucureşti Ilfov va cuprinde: două terminale cargo (feroviar şi rutier), un parc logistic (spaţii pentru depozitarea mărfurilor) şi posibil staţie CFR pentru călători (în cazul în care terminalul nu va fi făcut în aeroport).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *