Cetățenii se vor putea adresa Primăriei Sectorului 3 exclusiv online, de luni, a anunțat intituția. Este necesar un cont pe site, dar și deținerea unei semnături electronice. Problema este că aceasta din urmă costă cotravaloarea a 32 de euro, conform digisign.ro.
„Primăria Sectorului 3 îi informează pe cetățeni că începând de luni, 30 iunie, interacțiunea cu publicul se va desfășura exclusiv online.
Astfel, instituția face încă un pas spre digitalizarea activității, prin transferarea în online a operațiunilor de registratură.
Fără a mai fi nevoie să facă drumuri până la sediul primăriei, cetățenii vor putea accesa direct, de la distanță, portalul de Servicii electronice, precum și aplicația „Primăria Sectorului 3”, puse la dispoziție pentru depunerea/obținerea documentelor, respectiv pentru transmiterea sesizărilor.
Primăria Sector 3, interacțiune cu cetățenii numai online. Semnătura electronică de 32€, obligatorie
Prin portalul de servicii electronice, Primăria Sectorului 3 asigură accesul online la servicii publice și fluxuri de lucru digitalizate din cadrul instituției.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News