Primele explicații ale Renault Group despre schimbarea șefului Dacia

Sursa foto: Renault / Facebook

Corespondență din Munchen. Primele explicații ale Renault Group despre schimbarea șefului Dacia. „Avem nevoie de mai multă consistență strategică”

Dacia a primit un nou șef, o femeie manager, în premieră, care vine de la Mercedes-Benz, unde nu are foarte multă experiență ca brand manager, ca CEO de marcă, ci mai degrabă în zona de birou, de administrație. Schimbarea mult mai importantă s-a produs însă odată cu subordonarea mărcii Dacia lui Fabrice Cambolive, care conducea deja marca Renault.

Motivul începe să fie tot mai evident: Renault are nevoie de un control mai bun pentru derularea extinderii ca marcă pe piețele internaționale, iar Dacia avea prea mare independență din acest punct de vedere. Prezenți la Munchen, la premiera mondială a lui Renault Clio 6, Francois Provost și Fabrice Cambolive au făcut primele declarații referitoare la situație de la Dacia, într-o discuție despre strategia grupului.

Francois Provost noul CEO al Renault Group, a declarat pentru Profit.ro că viteza cu care Dacia va trece la propulsia electrică va crește. „Nu avem de ales, va trebui să găsim o cale. Nu este o viteză nouă, dar acum trebuie să luăm în considerare acest lucru pentru că, cu reglementările existente până în 2030, va trebui să avem mașini Dacia electrice. Nu este un subiect nou. Obișnuiam să avem un izvor Dacia. Vom avea o mașină nouă, derivate din platforma Twingo, la sfârșitul anului 2026 pentru 2027. Așa că am început deja să facem, dar nu aveam de ales. Trebuie să găsim câteva modalități inteligente, nu numai EV, ci și hibride și poate alte soluții. Cine știe?”.

În același timp, noul șef al producătorului francez, a explicat și care este viziunea din spatele recentelor decizii de reorganizarea a managemenului.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: