Primul lider PSD care îl critică pe Ponta pentru plecarea în Turcia. Unde a greșit premierul

Deplasarea premierului Victor Ponta in Turcia, pentru a se opera la genunchi, a creat numeroase discutii in spatiul public. Seful executivului a fost acuzat, printre altele, ca nu a avut incredere in medicii romani.

Pornind de la aceasta decizie a lui Ponta, unul din senatorii PSD precizeaza ca premierul ar fi trebui sa trebuit sa ofere toate detaliile despre aceasta plecare pentru a nu lasa impresia ca are ceva de ascuns.

Serban Nicolae, senator social- democrat, puncteaza si ca in momentul in care ocupi o functie inalta nu trebuie sa existe tendinta ”de a da cu taraita informatii.”

„Nu m-a consultat nici inainte de a pleca, nici in legatura cu operatia. Nu stiu sa va dau amanunte. Atunci cand esti intr-o functie publica de asemenea importanta, faptul ca noi avem tendinta de a da cu taraita informatii, de a nu spune tot, sa tinem totul intr-o zona de ocult, de conspiratie, ca si cum am avea ceva de ascuns, mi se pare ca nu face parte din regulile unui stat democratic.

Indiferent ce ar fi, fiind prim-ministru in functie, o operatie, o interventie chirurgicala e o operatie. Nu vad de ce nu ar fi spus, de ce nu ar lamuri situatia. Ca se fac speculatii politice e altceva, dar primul ministru e om politic – sa te miri ca se fac speculatii politice cand esti om politic e iarasi.”, a declarat Serban Nicolae, marti seara, la Digi 24.

Social- democrat a facut referiri si problemele de sanatate pe care le-au avut in trecut Traian Basescu si Ion Iliescu, spunand ca acestia au avut o abordare mai deschisa.

Eu unul sunt de parere…Va aduceti aminte cand a fost prima problema medicala a lui Traian Basescu, cea cu hernia, pe vremea aia functiona o chestiune, o comisie de medici romani pe domenii, niste somitati, care analiza o anumita situatie – presedintele Iliescu chiar a facut o interventie in al doilea mandat, s-au facut cunoscute informatiile necesare fara sa se dea informatii de tip cancan”, a precizat parlamentarul PSD.

In ceea ce priveste explicatia premierului, si anume ca s-a dus in Turcia nu numai pentru medici, ci si pentru a avea putina liniste, Serban Nicolae a mentionat ca nu este de acord cu punctul de vedere al lui Victor Ponta.

„Nu am cum sa fiu de acord cu premierul – nu cred ca cineva ar fi dat navala, probabil presa ar fi fost la poarta spitalului. In conditiile in care informatiile sunt date publicitatii prompt si concret nu ar fi fost… La urma urmei e prim-ministru, nu e… Stiti cum se spune, nu esti prim-ministru o viata intreaga, odihna si celelalte, cand se poate”, a mai subliniat senatorul PSD.