Skip to content
Societate

Primul tronson din Autostrada A7, scos la licitație. Ce preţ a fixat CNAIR

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a scos la licitaţie lucrările de execuţie la primul tronson al Autostrăzii Moldovei A7, Ploieşti – Buzău, cu cele trei loturi: Dumbrava-Mizil, Mizil-Pietroasele şi Pietroasele – municipiul Buzău.

Potrivit anunţului CNAIR publicat luni pe SICAP, valoarea contractului pentru execuţia autostrăzii, cu lotul 1 Dumbrava – Mizil (km 0+000 – km 21+000), lotul 2 Mizil – Pietroasele (km 21+000 – km 49+350) şi lotul 3 Pietroasele – municipiul Buzău (km 49+350 – km 63+250), este estimată între 4,290 miliarde de lei şi 5,062 miliarde de lei, fără TVA.

Costul lucrărilor pentru lotul 1 este estimat între 1,655 miliarde de lei şi 1,952 miliarde de lei, fără TVA, pentru lotul 2 la 1,475 miliarde de lei şi 1,741 miliarde de lei, fără TVA, iar pentru lotul 3 valoarea este cuprinsă între 1,160 miliarde de lei şi 1,369 miliarde de lei, fără TVA.

Tipul procedurii este licitaţia deschisă, iar achiziţia nu implică încheierea unui acord-cadru. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 4 august 2021, ora 15:00, dată la care acestea vor fi deschise. CNAIR estimează că va obţine finanţarea necesară semnării contractului în trimestrul IV al anului 2021.

Duratele contractelor pentru fiecare lot în parte este de 80 luni şi cuprinde: 20 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor. „Durata contractelor de lucrări poate varia în funcţie de perioada de garanţie a lucrărilor ofertată de operatorii economici desemnaţi câştigători”, precizează Compania de Drumuri, potrivit HotNews.

 

 

Autostrada Moldovei A7 este cel mai avansat dintre marile proiecte de infrastructură rutieră pentru regiunea Moldovei.

Aproape 440 de kilometri de autostradă în Moldova de la Nord la Sud – „Coloana vertebrală” a Moldovei – și care va prelua traficul pe ruta unde se înregistrează cele mai mari valori ale traficului din regiune și care în prezent se desfășoară pe DN2/E85, un drum național cu câte o bandă pe sens și un acostament puțin mai lat folosit adesea neregulamentar de către șoferi drept încă o bandă de circulație.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *