Skip to content
Politică

Probleme pentru clienţii unei bănci: operaţiunile cu cardul, BLOCATE

www.profixcard.ro

Au fost probleme pentru clienţii unei bănci, sâmbătă după-amiază, după ce operaţiunile cu cardul ale clienţilor acesteia au fost BLOCATE.

Cloncret, clienţii care au încercat să retragă astăzi numerar cu cardurile emise de bancă sau să plătească la POS-urile locale nu au putut face acest lucru din cauza unor defecţiuni tehnice. Nu au fost posibile nici tranzacţiile prin aplicaţia Home Bank a ING (pentru că despre această bancă este vorba).

„Ştim de problemă. Nu ştim ce a cauzat-o. Momentan avem reprezentanţi care lucrează şi care se concentrează să remedieze problema, iar ulterior vor săpa să vadă ce a cauzat-o. ATM-urile ING, POS-urile ING, cardurile şi Home Banking-ul nu funcţionează”, a spus Iosefina Frolu, Corporate Communication Director în ING Bank, citată de Mediafax.

De alfel, în aplicaţia Home Bank a ING mesajul de întâmpinare pentru clienţi este: ”Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING nu este disponibil”.

Totodată, pe pagina de Facebook a băncii a apărut în urmă cu câteva zeci de minute o postare prin care este semnalată problema: ”Pentru moment sistemele ING sunt nefuncţionale. Lucrăm cu viteză pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplăcerile create! Vă ţinem la curent pe măsură ce restabilim funcţionalităţile”.

Chiar şi site-ul www.ing.ro nu a funcţionat temporar în cursul zilei de sâmbătă, spre seară problema fiind rezolvată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *