Black Friday a venit anul acesta cu surprize care arată cât de mult s-au schimbat preferinţele consumatorilor români. Chiar dacă s-au vândut apartamente, autoturisme sau aur, în top s-a aflat cu totul altceva.
Românii au fost, în anii precedenţi, mari amatori de produse electronice, iar magazinele online, dar şi cele fizice, s-au golit rapid de televizoare, cafetiere sau aspiratoare.
Anul acesta, Black Friday a fost unul atipic, pentru că cele mai mari vânzări s-au înregistrat, încă de la primele ore ale dimineţii, la băuturi alcoolice, cosmetice, produse pentru animale şi jucării.
De asemenea, de această dată s-au vândut, cu reduceri semnificative, şi autotusime sau apartamente.
Una dintre locuinţe se află într-un complex de la malul mării, iar reducerea a fost de 10.000 de euro. „Minutul de aur” al vânzărilor a fost înregistrat la ora 07:19, când au fost comandate produse de peste nouă milioane de lei.
Cei mai mulţi bani au fost cheltuiţi în mediul online, iar spre deosebire de anii trecuţi, comenzile nu vor mai ajunge peste o săptămână sau două la cei care le aşteaptă, fiind îmbunătățite atât sistemele de preluare a comenzilor, cât şi cele de livrare.
Şi în mall-uri au fost reduceri substanţiale, însă aici preferinţele s-au îndreptat spre electrocasnice.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News