Skip to content
Media

Profilul telespectatorilor care se uită la Antena 3 în prime-time: Doar 1% sunt tineri cu vârste între 25 și 34 de ani

Mai mult de jumătate din audiența națională (55,8%) a televiziunii Antena 3, în prime-time, este formată din telespectatori cu vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri. Doar 1,1% din audiența Antenei 3 este reprezentată de persoane cu vârste între 25 și 34 de ani.

În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, audiența medie a televiziunii Antena 3 a fost de 365.000 de telespectatori pe minut (orele 19:00 – 24:00), în scădere cu 43.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2019. Este a cincea audiență națională după Pro TV, Antena 1, Kanal D și România TV și a doua pe nișa televiziunilor de știri.

Circa 55,8% din audiența în prime-time, la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri.

Mai bine de un sfert din audiența Antenei 3 (25,1%) este reprezentată de publicul cu vârste în 55 și 64 de ani. Doar Digi24 are o cotă mai mare (26%) pe acest segment.

Astfel, publicul cu vârste de peste 55 de ani la Antena 3 este în proporție de 81%, cel mai mare de pe segmentul știrilor, în perioada analizată.

Publicul tânăr are cote procentuale reduse la această televiziune. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 0,9%, cea mai mică de pe nișa știrilor.

Persoanele cu vârste între 18 și 34 de ani sunt în proporție de 2%, sub cotele concurenței: România TV (4,5%), Digi24 (7,5%), B1 TV (2,2%) și Realitatea Plus (3,4%).

Circa 27% din audiența în prime-time a canalului Antena 3 este formată din telespectatori cu studii superioare. Este o cifră mai mare decât la România TV (15,3%), dar inferioară celorlalte televiziuni: Digi24 (43,6%), B1 TV (34,5%) și Realitatea Plus (36%). Targetul cu studii primare este în proporție de 20,7% la Antena 3.

Publicul feminin este mai numeros decât cel masculin: 55,5%, respectiv 44,5%. Antena 3 este televiziunea cu cel mai numeros public feminin de pe nișa știrilor TV, informează forbes.ro.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *