PS News, în topul surselor care au scris cel mai mult despre sondajele de opinie în ultima lună

Sursa foto: Pixabay

Site-ul PS News se află în topul surselor care au scris cel mai mult despre sondajele de opinie în ultima lună. Pe lângă PS News, se mai remarcă stiripesurse.roZiare.comObservator Antena 1, fiecare având peste 40 de mențiuni despre sondajele de opinie.

Dintre paginile de Facebook, se remarcă cele ale stiripesurse.roDigi24 și Observator, fiecare cu peste 30 de mențiuni despre sondajele de opinie.

Apropierea alegerilor aduce în prim-plan unul dintre instrumentele de analiză cele mai cunoscute în astfel de perioade: sondajele de opinie, notează informat.ro. Cercetările sociologice apărute în ultima lună au generat un interes semnificativ în mediul online, interes care nu s-a concentrat doar pe evenimentele din România, conform datelor colectate cu ajutorul NewsVibe, soft de analiză în timp real a conversațiilor online.

Momentul de maximă vizibilitate pentru sondajele de opinie în perioada analizată a coincis cu lansarea, în mai multe valuri, a unei cercetări realizate de INSCOP Research, în 23-24 octombrie, însă au existat și discuții ample legate de prognozele pentru alegerile prezidențiale din SUA și cele din Republica Moldova, unde și referendumul pentru aderarea la UE a jucat un rol important.

În ultima lună, numărul de mențiuni despre sondajele de opinie a depășit 2.200, atingând un număr estimat de vizualizări de peste 49 de milioane.

Topul cuvintelor cheie menționate

Entitățile cel mai des asociate cu sondajele, în articolele din sursele web și în postările de pe rețelele sociale, indică faptul că cea mai mare atenție, deși nu exclusivă, a fost captată de alegerile prezidențiale și parlamentare din România. Se disting, așadar, nume precum Marcel CiolacuNicolae CiucăDiana ȘoșoacăGeorge Simion sau Mircea Geoană, precum și cu formațiunile politice PSD și PNL.

În plan secund, apar termeni asociați cu situația din Republica Moldova – Republica MoldovaUE – dar și referiri la situația din Statele Unite ale Americii, remarcându-se termeni precum SUA sau Kamala Harris.

Dintre institutele de cercetare menționate, INSCOP este de departe cel mai vizibil, urmat în acest clasament inedit de Sociopol și, respectiv, Verifield.

Emoji și Hashtag

Cele mai utilizate emoji în postările de Facebook fac referire la Româniaalerte sau ideea de evoluție (electorală).

Cele mai utilizate hashtag-uri în postările de pe Facebook sunt legate de alegerile din România, remarcându-se #alegeri#alegeriprezidentiale#PNL#sondaj. Există și hashtag-uri care fac referire la instituții responsabile cu situația românilor din Diaspora: #departamentulpentruromaniidepretutindeni#drpromania#dprp. Se remarcă, secundar, și etichete referitoare la situația politică din SUA, precum #kamalaharris și #donaldtrump.

Citește articolul integral AICI. 

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: