Puterea Banilor – Francizele, din ce în ce mai căutate de antreprenori

Invitată în cadrul primei ediții din acest an a emisiunii Puterea Banilor, Anamaria Georgescu, fondatoarea Sophia Romania, ne-a vorbit despre drumul de la fondarea unui brand 100% românesc la Iași, acum 20 de ani, la până la cele 30 de francize dintre care una în Miami, în prezent.

Am vrut să aflăm de la invitata noastră cum este mai bine să începem o afacere, imediat dupa ce am terminat o falcultate sau dupa ce prindem cateva luni de experientă intr-o companie deja dezvoltată.

,,E bine să înveți pe banii altuia. Adică sfatul meu ar fi să mergi să vezi mai multe firme, să vezi cum funcționează, să alegi stilul de management care o să-ți placă mai mult și pe acela să incerci să îl duci la un alt nivel sau să îl  împrospătezi, spune fondatoarea Sophia România.

Ideea de franciză câștigă din ce în ce mai multă apreciere printre antreprenori. Aceștia par să realizeze că pot avea multe beneficii din această formă de afacere. De cele mai multe ori obiectivele comune tuturor antreprenorilor sunt: dezvoltarea și construirea unui nou canal de distribuție, consolidarea poziției pe piață și creșterea notorietății brandului său în rîndul consumatorilor.

,,Practic, acea persoană trebuie să reprezinte la nivel local brandul. Ne dorim o persoană cinstită, onestă, corectă, cu principii, cu valori sănătoase. Adică avem și noi un checklist acolo și contează foarte mult ca persoană care să fie bine văzută în orașul unde urmeaza să ne reprezinte. Ne dorim tipul acela de antreprenor care să să-și dorească mai mult și să fie îndrăgostit de design-ul de interior în ceea ce privește tipul nostru de franciză”, mai spune Anamaria Georgescu.

Urmărește ediția integrală a emisiuii Puterea Banilor, cu Adriana Armanu,  aici.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: