Este cea mai lungă perioadă de nefuncționare a unui serviciu bancar. Cine voia să facă operațiuni din aplicația de pe telefon nu putea. Serviciul n-a fost disponibil toată duminica. Unii oameni s-au plâns că probleme ar fi început de sâmbătă seară și abia luni dimineață s-au rezolvat total.
„Disponibilitate redusă a serviciilor Raiffeisen Bank România. Astăzi, 29.10 2023, echipa Raiffeisen Bank România a înregistrat o problemă tehnică care a afectat funcționarea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică, depunerilor de numerar la MFM și a website-ului raiffeisen.ro.
Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației, estimăm că, în cel mai scurt timp posibil, toate serviciile redevin funcționale. Toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale:
• tranzacțiile online cu autorizare prin SMS și PIN
• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de debit;
• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de credit;
• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de debit;
• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de credit;
• Call Center *2000.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News