Skip to content
Iași Știri locale

ReporterIS: doi ieșeni, vedete mondiale pe YouTube. Au audiență într-o zi cât tot TVR-ul într-un an

Un cuplu din Iași a fost „Butonul de Diamant”. Aceasta este prima distincție de acest fel acordată în sud-estul Europei. Brandul LooLoo Kids a fost fondat de Cristina și Alexandru Badan, deținătorii firmei Mora TV, și care a reușit să atragă 13 milioane de abonați din întreaga lume.

Un brand pentru străinătate

LooLoo Kids a fost creat în august 2014 de Alexandru și Cristina Badan. Motivul creării acestui canal pe YouTube a venit din dorința de a oferi copiilor lor conținut video educativ și de calitate.

În prezent, numărul de vizualizări al canalului a atins 13 milioane de abonați, iar canalul este într-o creștere continuă.

Doi ieșeni au reușit să obțină din partea YouTube „Butonul de Diamant”. Aceasta este prima distincție de acest fel acordată în sud-estul Europei. Brandul LooLoo Kids a fost fondat de Cristina și Alexandru Badan, deținătorii firmei Mora TV, și care a reușit să atragă 13 milioane de abonați din întreaga lume.

Un brand pentru străinătate

LooLoo Kids a fost creat în august 2014 de Alexandru și Cristina Badan. Motivul creării acestui canal pe YouTube a venit din dorința de a oferi copiilor lor conținut video educativ și de calitate.

În prezent, numărul de vizualizări al canalului a atins 13 milioane de abonați, iar canalul este într-o creștere continuă.

„Când am lansat canalul Looloo Kids, în limba engleză, a devenit realitate visul unui proiect internațional. A fost un alt nivel de business, alt nivel de provocări, cu o competiție mult mai mare, dincolo de granițele României, unde se lansau sute de canale noi pe lună. Așteptările publicului erau mai mari și, implicit, costurile mult mai mari. Nu am făcut rabat de la calitate, indiferent cât de greu ne-a fost. Am ales să investim în animații 3D, mult mai spectaculoase decât cele clasice, și am colaborat cu vorbitori nativi de limbă engleză, pentru interpretarea cântecelor. În acest fel, puteam concura cu ceilalți jucători din piață“, explică Alexandru Badan.

Peste cinci miliarde de vizualizări

În patru ani și jumătate de la creare, LooLoo Kids a reușit să atingă niște cifre amețitoare pentru multe canale din străinătate: peste 13 milioane abonați, peste cinci miliarde de vizualizări și o audiență de peste 120 de milioane de familii, din 209 țări.

În aceste condiții, LooLoo Kids a reușit să ajungă în topul canalelor pentru copii la nivel mondial.

„Datorită acestor performanțe și datorită expunerii sale la nivel internațional, LooLoo Kids este starul nostru! Dintre toate animațiile pe care le-am lansat până în acest moment, cea mai vizionată este «Johny Johny yes papa», cu 1,5 miliarde de vizualizări. Canalul LooLoo Kids descrie aventura micuțului Johny, alături de familia și prietenii săi, într-o serie de 100 de episoade educative și amuzante, a câte două minute fiecare“, precizează Alex, mândru de munca celor peste 100 de persoane care lucrează pentru obținerea acestor performanțe.

TraLaLa, lider în România

În România, canalul TraLaLa se menține pentru al doilea an consecutiv canalul numărul 1 de YouTube, potrivit statisticilor Social Blade.

Canalul TraLaLa are sute de melodii, filmuleţe şi desene animate în limba română care au adunat peste 1,6 miliarde de vizualizări. Vedetele TraLaLa sunt melodiile: Elefantul „Cici”, „Oac Oac, diri-diri-dam”, simpaticele broscuţe care au fost văzute de zeci de milioane de ori şi „Răţuştele mele pe apă s-au dus” care au cumulat până în prezent mai bine de 50 de milioane de vizualizări.

Întreaga poveste poate fi citită aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *