Reducerea TVA de la 24 la 9% a fost anunțată de Executiv ca una dintre cele mai importante măsuri luate în acest an, dar cifrele prezentate de marile magazine din țară dau totul peste cap și arată o scădere a vânzărilor.
Reducerea TVA la alimente ar fi trebuit să încurajeze creșterea consumului în rândul populației, dar se pare că vânzările marilor magazine au fost afectate negativ de această măsură.
Vânzările Carrefour România au fost afectate de reducerea TVA la alimente, având un impact negativ de 3 puncte procentuale, chiar dacă vânzările au crescut în semestrul doi al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut.
USRPLUS și-a dat arama pe față: alianța nu este interesată de suferința românilor din spitale
PLUS începe atacul la Nicușor Dan pe tema spitalelor bucureștene: cere rapoarte de la primar, deși responsabil este vicele de la PLUS
”Adio, Vlăduț, adio, Magicianule!” Silviu Mănăstire salută debarcarea lui Vlad Voiculescu: E un act de curaj să recunoști că ești prost. VV nu a înțeles!
Florin Cîţu, desemnat ministru interimar al Sănătăţii în locul lui Vlad Voiculescu
Scandalurile provocate de Vlad Voiculescu la Ministerul Sănătății: zeci de morți într-un mandat de 4 luni
”Vânzările like for like în România au continuat să crească în al doilea trimestru al lui 2015, cu toate că reducerea TVA-ului a avut un impact negativ de trei puncte procentuale”, se arată în raportul financiar al grupului francez, citat de magazinulprogresiv.ro.