Skip to content
Politică

Scăderea TVA la alimente a fost o lovitură de bomerang. Cifrele care dau totul peste cap

Reducerea TVA de la 24 la 9% a fost anunțată de Executiv ca una dintre cele mai importante măsuri luate în acest an, dar cifrele prezentate de marile magazine din țară dau totul peste cap și arată o scădere a vânzărilor.

Reducerea TVA la alimente ar fi trebuit să încurajeze creșterea consumului în rândul populației, dar se pare că vânzările marilor magazine au fost afectate negativ de această măsură.

Vânzările Carrefour România au fost afectate de reducerea TVA la alimente, având un impact negativ de 3 puncte procentuale, chiar dacă vânzările au crescut în semestrul doi al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut.

Vânzările like for like în România au continuat să crească în al doilea trimestru al lui 2015, cu toate că reducerea TVA-ului a avut un impact negativ de trei puncte procentuale”, se arată în raportul financiar al grupului francez, citat de magazinulprogresiv.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *