Skip to content
Politică

Scăderea TVA la alimente a fost o lovitură de bomerang. Cifrele care dau totul peste cap

Reducerea TVA de la 24 la 9% a fost anunțată de Executiv ca una dintre cele mai importante măsuri luate în acest an, dar cifrele prezentate de marile magazine din țară dau totul peste cap și arată o scădere a vânzărilor.

Reducerea TVA la alimente ar fi trebuit să încurajeze creșterea consumului în rândul populației, dar se pare că vânzările marilor magazine au fost afectate negativ de această măsură.

" "
" "

Vânzările Carrefour România au fost afectate de reducerea TVA la alimente, având un impact negativ de 3 puncte procentuale, chiar dacă vânzările au crescut în semestrul doi al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut.

Vânzările like for like în România au continuat să crească în al doilea trimestru al lui 2015, cu toate că reducerea TVA-ului a avut un impact negativ de trei puncte procentuale”, se arată în raportul financiar al grupului francez, citat de magazinulprogresiv.ro.

" "

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *