Scandal pentru Autostrada Unirea. Mărul discordiei – suma iniţială pe care UMB trebuie să o plătească CNIR

Sursa foto: Facebook - Asociaţia Pro Infrastructură

Asociaţia Pro Infrastructură anunţă, vineri după-amiază, că UMB cere rezilierea şi încetarea „amiabilă” pe două loturi ale Autostrăzii A8, din cauza sumei iniţiale pe care trebuie să o plătească CNIR aferentă garanţiei de bună execuţie – 1,5% din preţul contractului. Suma este prevăzută în toate contractele încheiate în ultima perioadă de CNAIR şi CNIR, iar reducerea ei ar încălca legislaţia.

Asociaţia Pro Infrastrcutură anunţă, vineri, că UMB cere rezilierea şi încetarea „amiabilă” pe două loturi ale Autostrăzii A8.

”Românii, şi mai ales moldovenii, aşteaptă de mai bine de 30 de ani să se lege de Europa printr-o conexiune rutieră modernă, rapidă şi sigură. Şi ne-am bucurat cu toţii să vedem că secţiunile cele mai grele ale Autostrăzii A8 sunt adjudecate de UMB, cel mai puternic constructor din piaţă, sperând că asta e o garanţie că vor deveni realitate în ciuda problemelor de finanţare. Dar, stupefacţie! Moldovean autodeclarat patriot şi hotărât să-şi ridice regiunea, Umbrărescu aruncă prosopul în ring şi dă cu piciorul contractului proaspăt semnat pe Ditrău-Grinţieş (7,3 miliarde lei cu TVA) plus celui de pe Sărăţeni-Joseni (5,9 miliarde lei cu TVA) pe care ar trebui să-l parafeze în curând. Şi, mai mult, vrea să scape basma curată”, au scris, vineri, pe Facebook, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastrvutură.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: