Candidatul PNL la Primăria Capitalei, Sebastian Burduja, contestă contractul de mentenanţă al PMB pentru Arena Naţională, pe care îl numeşte un „tun” şi afirmă că va sesiza instituţiile abilitate să ancheteze modul în care s-a desfăşurat licitaţia pentru aceste servicii.
Burduja a susţinut, sâmbătă, în faţa Arenei Naţionale, o conferinţă de presă în cadrul căreia a prezentat informaţii despre care a susţinut că provin din partea unui avertizor de integritate.
Candidatul liberal la funcţia de edil al Capitalei a explicat că, în urma licitaţiei de anul trecut, PMB ar fi semnat, pe 27 decembrie, anul trecut, un contract pentru mentenanţa Arenei Naţionale cu firma care avea cea mai scumpă ofertă, de 14 milioane de lei, un „cost dublu” faţă de cel anterior.
„Pentru că acest contract a fost semnat cu cel mai scump ofertant, toţi ceilalţi descalificaţi, se întâmplă o negociere directă, fără publicare, doar cu firma care a câştigat, în urma tuturor acestor ilegalităţi, din punctul meu de vedere, dar sunt instituţii care vor stabili clar. Această firmă nu are oamenii care să facă mentenanţa Arenei Naţionale, drept pentru care angajează oamenii de la compania Primăriei. Îi fură, pur şi simplu şi în loc de 20 de oameni, cât presta compania Primăriei, are vreo nouă – zece, deci are şi la jumătate personal şi sunt şi recrutaţi din compania Primăriei”, a susţinut Burduja.
El a adăugat că vor fi sesizate, în acest caz, organele de anchetă penală şi Curtea de Conturi.
“SCANDALOS: TUNUL DE LA ARENA NAȚIONALĂ! PRIMĂRIA CAPITALEI ȘI CONTRACTUL DE 14 MILIOANE LEI!”, a notat Sebastian Burduja pe Facebook, adăugând: “Astăzi am dezvăluit un caz flagrant de posibilă corupție și proastă administrare în primăria condusă de Nicușor Dan! Este vorba despre licitația privind serviciile de mentenanță de la Arena Națională. Iată cum banii bucureștenilor sunt bătaia de joc a celor prea-cinstiți să vină la dezbateri în fața bucureștenilor!”
Primăria Capitalei a eliminat oferta cu cel mai mic preț pentru mentenanța Arenei Naționale, motivând absurd că prețul este prea mic, deși fusese acceptat timp de șase ani, adaugă Burduja.
“Culmea, tocmai compania primăriei a fost de două ori descalificată! În schimb, contractul a fost atribuit în regim de urgență, între Crăciun și Anul Nou, firmei cu prețul cel mai mare, iar acum, la finalul contractului, negocierile directe sunt făcute exclusiv cu aceasta, fără transparență și fără explicații pentru contribuabili.
Este clar că bucureștenii vor plăti mult mai mult pentru servicii care ar fi putut costa mai puțin. Nicușor Dan trebuie să explice cum cheltuiește banii bucureștenilor, cine sunt donatorii din campanie și ce legătură au cu contractele Primăriei Generale.
Bucureștenii merită răspunsuri clare și o administrare corectă a fondurilor publice. Vom face curățenie generală în Primărie și vom opri toate furturile!
CMF: 21240015”, a menţionat Sebastian Burduja.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News