Skip to content
Politică

Silviu Mănăstire dezvăluie cine se află în spatele reclamei cu Mihai Șora: Un vector de influență al mișcării #rezist

Jurnalistul Silviu Mănăstire susține, într-o postare pe pagina de Facebook a emisiunii ”Dosar de politician”, că reclama la eMag în care apare Mihai Șora este, de fapt, o ”campanie politică undercover pentru USR”. Agenția de publicitate care au produs spotul este cunoscută pentru afilierea la mișcarea #rezist, ”un apendice politic al USR”, a precizat realizatorul TV.

„Australienii de la Naspers, compania de media care deține eMAG, știu că subordonații lor din România le cheltuie bugetele de promovare de milioane de euro pentru a face o perversă campanie politică undercover pentru USR?

Agenția de publicitate care s-a produs în ”campania Mihai Sora – un stalinist pentru Libertate” este una recunoscută pentru afilierea la mișcarea #rezist, un apendice politic al USR. Angajații agenției sunt simpatizanți/ membri USR, patronul un vector de influență al mișcării. Ceea ce în sine nu este o problemă, fiecare are dreptul la opinie și manifestare politică. Este chiar indicat să te implici politic în vremurile astea nasoale.

Dar, cei de la Naspers, listați la Bursa de la Londra, știu pe ce le sunt cheltuiți banii? Investitorii Naspers știu că le sunt folosite resursele în campanii cu iz politic? Mă îndoiesc. Iulian Stanciu, CEO eMAG, ar trebui să le dea niște explicații. Dar, stai să vezi, că și Stanciu este cam #rezist. Așa că nu avea de ce să facă scandal că “Agenția Mișcării” face reclamă mascată pentru Mișcare pe banii proștilor de investitori din Africa de Sud.

Bai, băieți, de ce nu va plătiți din banii voștri propaganda politică, dacă sunteți atât de #rezistenți, e frumos să îți căpușezi asociații/acționarii?”, scrie Silviu Mănăstire.

Platforma de vănzări online eMAG a lansat o nouă campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”. Campania video, semnată de agenția Papaya, îl are în centru pe filosoful Mihai Șora și vorbește despre aniversarea a 30 de ani de libertate. Pe partea de branding, eMag a colaborat cu agenția Brandient.

”Stalinistul Șora”

Silviu Mănăstire consideră că distribuirea lui Mihai Șora într-un clip care promovează ideea de libertate este un ”cretinism halucinant”, acesta fiind, de fapt, ”creația filozofică a bolșevismului.

”Proștii ăia ce fac strategia de promovare pentru eMAG l-au pus pe stalinistul Mihai Șora să fie imaginea brandului. Ce cretinism halucinant, Șora a ajuns să reprezinte în România ideea de libertate, el ca individ fiind “creația filozofică” a bolșevismului.

Stalinistul Șora nu are căderea morală nici măcar să se exprime pe teme de Libertate, darămite să confiște conceptul la nivel de imagine. El, care a slugărit, prin muncă ideologică, 20 de ani regimul comunist criminal care a omorât la Canal și în închisorile politice aproape toată elita interbelică. (…)

PS: Elisabeta Rizea este un simbol al Libertății și al drepturilor omului, bai, progresistilor lui pește prăjit! Puneți mana pe carte!”, a scris Silviu Mănăstire pe pagina de Facebook a emisiunii ”Dosar de politician”.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *