Lucrările de modernizare a şoselei Hunedoara – Călan au fost reluate, cu excepţia podului peste calea ferată de la intrarea în Călan.
Au fost reluate lucrările de modernizare a Drumului Judeţean 687 Hunedoara – Călan, o investiţie derulată de Consiliul Judeţean Hunedoara cu fonduri de la Uniunea Europeană. Constructorii se ocupă în aceste zile de realizarea sistemului de captare a apelor pluviale de pe marginea carosabilului şi de montarea parapetelor. Un sector al drumului judeţean va mai avea, însă de aşteptat până când va fi modernizat. Podul peste calea ferată de la intrarea în Călan nu a intrat în şantier până în prezent. Modernizarea acestui sector este cuprinsă în proiectul european, dar va fi realizată din fonduri neeligibile, acoperite cel mai probabil de la bugetul Consiliului Judeţean Hunedoara. În prezent, au loc expertize pentru a fi stabilită soluţia tehnică adecvată pentru acest sector. O expertiză a fost realizată, iar concluziile specialiştilor arată că podul va trebui refăcut. Sunt aşteptate însă rezultatele altor două expertize. Termenul de finalizare a întregii investiţii a fost prelungit până la sfârşitul anului 2021, a precizat Bogdan Hăulică, purtătorul de cuvânt al Consiliului Judeţean Hunedoara, potrivit Adevarul.
Cum a mințit Raed Arafat la conferința de presă de după tragedia de la Victor Babeș. DSU știa de problemele TIR-urilor ATI
De ce nu va ieși USRPLUS de la guvernare, chiar dacă Vlad Voiculescu va fi demis de la Ministerul Sănătății
Premierul îl poate demite pe Vlad Voiculescu fără acordul USRPLUS, se sugerează de la vârful PNL: ”Sunt convins că nu trebuie să întrebe pe nimeni”
Posibilele cauze ale tragediei de la ”Victor Babeș”, explicate de un medic ATI: Nu putem discuta de o defectare a aparatelor de ventilație mecanică
Silviu Mănăstire: Arafat, TIR-urile ATI pe care le-ai inventat, pe care le-ai băgat în sistemul DSU, omoară oameni!
Lucrările la şoseaua Hunedoara – Călan au început în vara anului 2019. La finalul investiţiei, Drumul Judeţean 687 va fi modernizat pe o lungime de 9,7 kilometri de carosabil. Proiectul vizează lărgirea părţii carosabile, amenajarea de şanţuri şi rigole, amenajarea de ziduri de sprijin, construcţia a şase podeţe şi reabilitarea pasajului peste calea ferată Simeria – Petroşani. Investiţia este finanţată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020, având o durată de execuţie a lucrării de 23 de luni. Valoarea totală a proiectului este de 36,4 milioane de lei, din care 28,22 milioane de lei reprezintă o finanţare nerambursabilă, restul fondurilor fiind asigurate de Guvernul României şi Consiliul Judeţean Hunedoara – beneficiarul proiectului.