Și, totuși, documentele oficiale arată că doamna Kallas a investit în afacerea soțului ei, împrumutând companiei 350 de mii de euro, scrie publicația independentă rusească Meduza care citează ziarul estonian Delfi.
Societatea de transport în cauză, Stark Logistics, deținută parțial de soțul premierului, lucrează pentru un client estonian care are afaceri cu Rusia, Metaprint AS, unul dintre cei mai mari producători de ambalaje pentru aerosoli din oțel din Europa.
Compania de transport spune că înainte de război efectua 60-70 de transporturi spre și dinspre Rusia, dar că în prezent mai are unul-două transporturi pe săptămână. Metaprint ar fi în proces de încetare a afacerii în Rusia, iar Stark Logistics își îndeplinește doar obligațiile din contractele deja încheiate. Presa estoniană citează rapoarte din Rusia potrivit cărora Metaprint nu dădea impresia că vrea să închidă afacerea, ci să o extindă.
Premierul spune că la o lună de la începutul războiului, soțul ei a încetat orice activitate în Rusia și nu prestează servicii de logistică acolo.
Compania Stark Logistics a comunicat că a considerat corectă relația cu un client eston în direcția rusă, dar că acum înțelege că pentru mulți estonieni această activitate pare imorală.
Președintele Estoniei, Alar Karis, a cerut lămuriri de la prim-ministru.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News