Skip to content
Politică

Strategie nouă pentru reclamele politice de pe Facebook. Zuckerberg ia măsuri

www.dailytech.com

Mark Zuckerberg, fondatorul și președintele Facebook, a anunțat că va schimba strategia companei în ceea ce privește postarea reclamelor cu caracter politic pe platforma de socializare, promițând mai multă transparență.

Declarația sa vine în contextul în care Congresul american investighează amestecul Rusiei în alegerile prezidențiale din SUA, iar compania a admis că o firmă din Rusia a cheltuit 100.000 de dolari în timpul campaniei electorale pentru a distribui mesaje propagandistice, în care a targetat cetățeni americani.

Nu se cunoaște dacă acesta a fost un caz izolat sau reprezintă doar un exemplu dintr-o campanie mai amplă derulată de forțe politice din Rusia implicate în susținerea unui anumit candidat din Statele Unite, anunță news.ro.

Legea electorală din Statele Unite interzice cetăţenilor şi organizaţiilor străine să investească bani pentru a influenţa alegerile.

Compania lui Zuckerberg a precizat că va oferi m ai multe date comisiilor de anchetă din Legislativul american şi că va lua măsuri pentru creşterea transparenţei reclamelor politice cumpărate la nivel global în cadrul propriei reţele de socializare.

În mesajul său, postat pe Facebook, fondatorul companiei precizează că orice utilizator vizat de o reclamă va putea vedea de acum ce pagină anume a cumpărat reclama afișată, entru a oferi date mai clare în privința celor care se ascund în spatele campaniilor politice deruilate prin intermediul platformei de socializare.

„Nu putem împiedica amestecul de orice fel al tuturor guvernelor din lume. Dar le putem îngreuna sarcina”, a declarat Zuckerberg.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *