Skip to content
Politică

Suma uriașă cheltuită de ministerul lui Dragnea pentru pixurile și agrafele subalternilor. Cât costa monitorizarea presei la ministerul Dezvoltării

Ministrul Liviu Dragnea este grijuliu cu subordonații săi, fapt ce îl pot demonstra cheltuielile pentru întreținerea oamenilor din ministerul Dezvoltării.

Mai precis, angajații lui Liviu Dragnea consumă rechizite, furnituri de birou și papetărie de cel puțin 560.000 de lei în 2015, în timp ce serviciile de reparare și întreținere a mașinilor s-au scumpit cu 30.000 de euro față de anul trecut, informează sursazilei.ro.

Astfel, ministerul lui Dragnea a alocat peste 12.000 de euro, fără TVA, bani de la bugetul de stat, pentru achiziția articolelor mici de birou cum ar fi capse sau agrafe și peste 5.000 de euro pentru articole de birou, rechizite și papetărie.

După cum reiese din programul anual al achizițiilor publice pentru anul bugetat 2015 postat pe site-ul ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, peste 17.000 de euro sunt alocați pentru hârtie, și articole de papetărie.

În același timp, bugetarii din ministerul condus de Liviu Dragnea cumpără cutii de carton în valoare de circa 1.000 de euro. Ministerul Dezvoltării a alocat, din venituri proprii, peste 18.000 de euro pentru hârtie A4 și peste 23.000 de euro pentru toner.

Din venituri proprii, Ministerul Dezvoltării cheltuiește 18.000 de euro, fără TVA, pentru cartușe de toner.

Pe lista de cheltuieli cu bani de la bugetul de stat se mai adaugă și serviciile de monitorizare și analiză de presă. Peste 373.000 de lei, respectiv 7.367 de euro/lună, se cheltuiesc pentru revista presei și servicii de abonare la fluxuri de știri de agenții de presă. Angajații lui Liviu Dragnea au bani și pentru reclamă, publicitate și servicii de abonare la presă scrisă. Aproximativ 17.000 de euro, fără TVA, bani de la bugetul de stat se cheltuiesc pentru anunțuri și abonamente presă.

Dacă tot se folosesc hârtie și pixuri de peste 100.000 de euro, Ministerul Dezvoltării taie facturi pentru curățenie în valoare totală de 688.000 de lei, din care serviciile de curățare a birourilor costă 678.000 de lei, iar dezinsecția și dezinfecția costă 10.000 de lei. Serviciile de reparare și de întreținere a automobilelor din parcul auto MDRAP costă aproximativ 100.000 de euro, cu circa 30.000 de euro mai mult față de anul trecut.

De asemenea, cheltuielile din bani publici pentru achiziționarea unei bariere se ridică la circa 3.000 de euro, iar facturile pentru mochetă se ridică la peste 10.000 de euro, potrivit sursazilei.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *