Superbet Group, cel mai important operator de pariuri sportive din România și compania de gaming cu cea mai rapidă creștere din Europa Centrală și de Est, anunță un parteneriat strategic cu OKTO, fintech-ul specializat în soluții de plată fără numerar.
Aplicația OKTO, creată pentru mobil, precum și platforma de plată fără numerar, sunt disponibile în rețeaua de retail a Superbet, care include peste 1.000 de agenții la nivelul întregii țări, pentru a crea o experiență de plată unificată, prin mai multe puncte de contact, pentru clienții acestor unități. Parteneriatul face parte din strategia de digitalizare a grupului, implementată inclusiv în segmentul de retail, aducând mai mult confort, siguranță și securitate printr-un serviciu avansat de plată fără numerar.
Ciprian Lazăr, Director Retail și Operațiuni Multichannel pentru România, în cadrul Superbet Group, explică importanța acestui parteneriat: “Suntem o companie cu ambiții globale de creștere a business-ului, care oferă o atenție deosebită față de dorințele clienților săi și de evoluțiile tehnologice.
Aplicația OKTO se bucură de o largă recunoaștere, fiind lider al soluțiilor de plată digitale. Aceasta oferă o soluție complementară strategiei noastre de digitalizare, susținând, în același timp, eforturile grupului privind jocul responsabil și respectarea tuturor prevederilor legale impuse de reglementatorii pieței de profil din țările în care brandurile Superbet sunt prezente.”
Prin intermediul acestui parteneriat, utilizatorii Superbet din mediul online obțin accesul rapid la OKTO.CASH, o soluție de plăți care a rezultat în urma integrării platformei OKTO cu sistemul de plăți alternative dezvoltat de compania canadiană Nuvei. Astfel, clienții Superbet își pot alimenta contul online într-un mod rapid, eficient și sigur, utilizând rețeaua OKTO, care cuprinde peste 25.000 de puncte de vânzare, aflate pe teritoriul României.
Luca Giancola, Șef al Departamentului Antifraudă și Plăți al Superbet Group, menționează beneficiile metodelor de plăți alternative: “Inovația face parte din AND-ul Superbet. De aceea, este foarte important pentru noi să putem lucra cu specialiști care înțeleg mecanismele complicate ale industriei de gaming și care utilizează tehnologii avansate pentru a oferi cele mai bune soluții de plată pentru clienții noștri.
Strategia noastră rezonează cu obiectivele OKTO, ambele companii având ca obiectiv asumat crearea celei mai bune experiențe pentru clienții noștri, indiferent de canalul și modalitatea prin care aceștia preferă să interacționeze cu produsele noastre.”
La rândul său, Simon Dorsen, Director Comercial OKTO, face referire la beneficiile oferite utilizatorilor: “Parteneriatul nostru cu Superbet este pe deplin aliniat cu misiunea noastră de a digitaliza plățile, așa cum o cer consumatorii moderni, dar și pentru a le oferi posibilitatea de a tranzacționa între mai multe puncte de contact, în siguranță și unificat.”
Referindu-se la parteneriatul cu Superbet, care acoperă atât cerințele de conformitate, cât și de joc responsabil prevăzute de reglementările industriei de profil, Dorsen a subliniat că acesta reprezintă pentru OKTO o puternică legitimare venită din partea unei companii a cărei viziune globală este susținută de grupul american Blackstone, unul dintre cele mai mari fonduri de investiții din lume.
“Suntem onorați să lucrăm împreună cu o companie precum Superbet Group, care se numără printre cei mai avansați tehnologic și ambițioși operatori de pariuri sportive din Europa. De asemenea, România este o piață strategică pentru compania noastră și vom continua investițiile în dezvoltarea locală”, a menționat reprezentantul OKTO.
După 2019, de la intrarea fondului american de investiții Blackstone în acționariatul grupului Superbet, componenta tehnologică a devenit un vector de creștere exponențială a companiei, care vizează extinderea pe piețele internaționale unde există un cadru solid de reglementare al industriei de betting & gaming.
În acest context, parteneriatul dintre Superbet Group și OKTO reprezintă o confirmare a demersurilor de digitalizare a întregului model de business și un pas important în construirea unui sistem omnichannel care să ofere clienților o experiență unică, atât în retail cât și în digital, caracterizată prin cele mai înalte standarde de calitate.
Fondat de către familia Dragic în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România.
Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de peste 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Grupul este prezent în 10 țări, cele mai importante piețe fiind în România, Belgia si Polonia.
Între acționarii grupului se află și gigantul american Blackstone Inc., cel mai mare fond de investiții din lume, care a realizat, în 2019, o investiție strategică minoritară în valoare de 175 milioane Euro.
Superbet este membru al IBIA (Asociația Internațională de Integritate în Betting) și singura companie premiată de patru ori în cadrul Central and Eastern European Gaming Conference (CEEGC) cu trofeul de excelență în regiune – Cel mai bun Operator de Pariuri Sportive din Europa Centrală și de Est.
OKTO oferă soluții de plăți digitale, realizate responsabil și în multiple contexte, pe terminale mobile, perfect integrate cu tehnologiile tradiționale din industria de entertainment. Compania are ca misiune digitalizarea utilizării numerarului în industrii globale precum cele de divertisment, agrement și jocuri de noroc.
OKTO lucrează pentru un viitor al tranzacțiilor financiare în condiții de siguranță, securitate și în timp real, desfășurate între milioane de comercianți și persoane fizice dintr-o multitudine de țări și culturi.
Compania a dezvoltat parteneriate cu bănci, emitenți de carduri și furnizori de servicii financiare de top pentru a livra cele mai bune soluții din categorie pentru clienții săi, păstrând cele mai stricte standarde de securitate, o certificare PCI DSS de nivel 4 și aprobări din partea Mastercard® și a mai multor bănci centrale și organisme de reglementare.
Brandul OKTO se află într-un proces de extindere internațională, semnând parteneriate prin care oferă soluții de plăți destinate companiilor omni-channel de gambling, agrement și entertainment din piețe precum Brazilia, Cipru, Germania, Grecia, Italia, Olanda, România, Spania și Marea Britanie, unde colaborează cu companiile de top din industriile locale de betting & gaming.