Compania românească de stat TAROM ocupă locul 102 din 109 în clasamentul AirHelp 2024, realizat pe baza reclamațiilor clienților, a respectărilor timpilor de sosire/plecare și a feedback-ului de la pasagerii din 54 de țări cu privire la calitatea mâncării pe zbor, a confortului și a serviciilor echipajului, relatează Blick și NDTV.
Potrivit site-ului oficial, AirHelp este lider global de piață în ceea ce privește drepturile pasagerilor și compensările legate de problemele cu zborurile (întârzieri, anulări).
„Suntem cea mai mare organizație pentru drepturile pasagerilor de pe cursele aeriene. Ne-am înființat în 2013, am ajutat 2,5 milioane de pasageri să primească despăgubiri. Rețeaua noastră de firme de avocatură se întinde în peste 35 de țări și jurisdicții”.
Scorul AirHelp 2024 analizează performanța companiilor aeriene la nivel global. Raportul a acoperit date din ianuarie până în octombrie.
A folosit factori precum afirmațiile clienților la nivel global, performanța legată de respectarea timpilor de zbor și feedbackul pasagerilor cu privire la mâncare, confort și serviciile echipajului de bord.
Potrivit CEO-ului AirHelp, Tomasz Pawliszyn, „clasamentul urmărește să ofere un instantaneu al performanței companiilor aeriene și să încurajeze companiile aeriene să asculte în mod constant feedback-ul pasagerilor”.
În acest an, Brussels Airlines, parte a Lufhansa Group, a fost considerată cea mai bună companie pentru a vă rezerva călătoria. A detronat Qatar Airways, care a deținut primul loc din 2018 până în 2023.
Compania aeriană belgiană, condusă de managerul german Dorothea von Boxberg (50 de ani) din aprilie 2023, a obținut 8,1 din 10 puncte posibile, învingând Qatar Airways cu 0,1 puncte. Principalul motiv al succesului său este procesarea cererilor, „viteza și competența în gestionarea cererilor clienților”.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News