TikTok a câștigat bătălia atenției în România, Social Media este într-o ușoară scădere pe piața locală, dar Facebook este în continuare platforma care generează cel mai mult trafic către propriul website.
Sunt concluziile apărute în noul studiu realizat de Datareportal, privind mediul digital în România anul trecut, și prezentate în Comunitatea Social Media de Paul Ardeleanu, inclusiv de Profit.ro.
TikTok a câștigat bătălia atenției în România: în acest moment, un utilizator de TikTok petrece mai mult timp pe această platformă decât orice alt utilizator ai oricărei alte platforme, respectiv 32 ore și 30 minute pe lună. Pe locul 2 este Youtube cu 30 ore și apoi pe 3 este Facebook cu 13 ore.
Numărul de utilizatori pe TikTok este la un pas distanță să depășească numărul de utilizatori pe Facebook. În timp ce Facebook a pierdut 1.3 milioane de utilizatori, TikTok a câștigat 1.7 milioane în aceeași perioadă.
Cel mai probabil, 2024 va fi primul an când TikTok va depăși Facebook în România, este arătat.
Instagram este la o distanță mare în acest top, cu doar 5.3 milioane de utilizatori față de TikTok cu 8.97 milioane utilizatori.
Facebook este în continuare platforma care generează cel mai mult trafic către propriul website. Deși TikTok câștigă bătălia atenției, este o atenție bazată mult pe divertisment. În schimb Facebook generează peste 90% din tot traficul generat din Social Media.
Social Media în România este într-o ușoară scădere, atât ca număr de utilizator, cât și timpul alocat platformelor. Numărul de utilizatori a scăzut de la 13.5 milioane la 13.3 milioane, iar timpul petrecut pe Social a scăzut de la 2 ore și 32 de minute la 2 ore și 7 minute
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News