Tot mai mulți tineri din România, vrăjiți de “meseria” de influencer

Sursa foto: Pixabay

Meseria de influencer este tot mai populară în rândul tinerilor, vrăjiți de posibilitatea de a face bani mulți și ușor.

Iar cifrele arată că se fac bani frumoși din această activitate. Firmele au în plan să investească peste 100 de milioane de euro anul acesta în campanii online, potrivit unei cercetări de piață.

Însă o mare parte din acești bani va ajunge la influencerii cu notorietate. Selly și Dorian Popa ocupă primele locuri în topul celor mai cunoscuți influenceri români din România în 2024, potrivit unui studiu recent.În top le găsim și pe Adelina Pestrițu și Alina Ceușan.

De precizat, însă, topul a fost făcut în baza răspunsurilor spontane oferite de tineri cu vârste cuprinse între 18-40 de ani. Studiul mai arată că tinerii preferă conținutul video scurt de tip reels, când vine vorba de conținutul online. Și speră să găsească conținut relevant, de calitate și care poate fi distribuit ușor cu prietenii.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: