Skip to content
Social

Un bărbat din Ialomița a sunat la 112 și a anunțat că un tânăr conduce sub influența băuturilor alcoolice. Operatoarea: „Închide domnule, că ţii linia ocupată”

Inquam Photos / Octav Ganea

Un bărbat din județul Ialomița a sunat la 112 și a anunțat că un tânăr conduce sub influența băuturilor alcoolice, însă cazul Caracal s-a repetat. Operatoarea i-a spus omului să închidă că ține linia ocupată.

Drept urmare, în scurt timp, tânărul a făcut accident rutier, soldat cu trei victime, potrivit antena3.ro.

Dezvăluirea a fost făcută pe pagina de Facebook de către cumnata bărbatului.

„Accidentul putea fi evitat daca operatorul de la 112 ar fi luat in considerare apelul facut ieri la ora 13.40,de catre cumnatul meu, din Reviga, semnaland ca un tanar Marian, din localitate, deranjeaza linistea publica condunand autoturismul cu viteza foarte mare, cu muzica data la maxim, sub influenta alcoolului…raspunsul a fost – inchide domnule ca tii linia ocupata!!!…acest tanar e parte a accidentului… Consecina -, trei victime!!! FELICITARI 112”, a scris Maria într-un comentariu pe Facebook.

Răspunsul STS

Serviciul de Telecomunicații Speciale a avut o primă reacție după cazul din Ialomița. „Referitor la articolul apărut în publicația online „Realitatea de Ialomița”, privind modul de procesare a apelului de urgență preluat de un operator în Centrul unic pentru apeluri de urgență 112 Ialomița, Serviciul de Telecomunicații Speciale face următoarele precizări:

În data de 30.08.2019, ora 13:40, a fost recepţionat un apel la Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112 Ialomiţa, în care apelantul a semnalat tulburarea ordinii și liniștii publice în comuna Reviga, fenomen care se repetă noapte de noapte. Apelantul a menţionat faptul că nu este vorba despre o urgenţă, că apelul a fost inițiat în scop preventiv, iar situaţia prezentată nu se desfăşoară în momentul apelării numărului de urgenţă 112.

Apelul, preluat de către operatorul Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112 Ialomiţa, a fost indexat la „TULBURAREA LINIŞTII ŞI ORDINII PUBLICE” şi transferat către Dispeceratul Inspectoratului de Poliție Județean Ialomița. Precizăm că operatorul 112 a procesat apelul conform prevederilor Metodologiei privind cooperarea agențiilor specializate de intervenție în cazul urgenţelor primite prin Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă. Totodată, precizăm faptul că responsabilitatea operatorului 112 încetează după transferul apelului și informațiilor către dispecerul Poliției, acesta din urmă având atribuţii în gestionarea intervenţiei și alocarea resurselor”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *