Skip to content
Economie

Un fost director Dacia ajunge numărul 2 în Renault la nivel global

Inquam Photos / George Calin

Renault Group are un nou director operațional în persoana lui Fabrice Cambolive, cel care a coordonat marca Dacia cu ani în urmă din poziția de director. El a fost promovat ulterior până în poziția de vicepreședinte al mărcii, pentru vânzări și operațiuni. Fabrice Cambolive, cel care care  coordonat activitățile comerciale ale grupului Renault în România și a condus în același timp marca Dacia, în perioada în care s-a lansat prima generație Duster, a fost promovat în funcția de COO al mărcii Renault, începând cu data de 1 iunie, fiind subordonat direct CEO-ului grupului, Luca de Meo, care este și CEO al mărcii Renault. Cambolive era de un an și jumătate senior vice-președinte pentru vânzări și operațiuni al mărcii Renault, poziție pe care a venit din cea de șef al piețelor Africa, Orientul Mijlociu și Pacific, al grupului Renault. Anterior, a mai fost CEO Renault Brazilia și vicepreședinte pe zona Rusia și Eurasia, potrivit profit.ro.

Potrivit Renault, Fabrice Cambolive va conduce operațiunile mărcii și va conduce Comitetul de Management Renault. Principalele sale responsabilități vor implica dezvoltarea și gestionarea planului pe termen mediu al mărcii, în mod transversal, acoperind toate funcțiunile implicate în business, precum și supervizarea lansării, până în 2025, a celor 14 noi vehicule Renault.

Luca De Meo, CEO Renault Group: „Am toată încrederea în Fabrice Cambolive, care, datorită cunoștințelor sale aprofundate despre Grup și experienței sale internaționale extinse, va putea accelera execuția planului Renaulution și va crea valoare prin transformarea mărcii Renault într-una complet electrică până în 2030, precum și într-un jucător cheie în ceea ce privește noile surse de energie și tehnologiile digitale.” Fabrice Cambolive, 54 de ani, a absolvit TBS Education Business School din Toulouse, Franța. S-a alăturat Grupului Renault în 1992 și a deținut diverse poziții internaționale în vânzări și marketing, timp de douăzeci de ani, în Spania, Elveția, Franța, Germania și România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *