Alianța pentru Unitatea Românilor, sub conducerea lui George Simion, cheltuiește subvențiile primite de la stat pe propagandă și sondaje.
Potrivit jurnaliștilor de la Puterea, în cadrul secțiunii „cheltuieli pentru presă și propagandă,” AUR a alocat impresionanta sumă de 975.800 de LEI, iar aceasta acoperă costurile pentru numeroase ziare online și pagini de Facebook create și susținute financiar de AUR și deputații săi. De asemenea, partidul a investit considerabil și în „producția și difuzarea de spoturi publicitare„, cu o sumă totală de 189.655 de LEI, mai notează sursa citată.
Partidul lui George Simion a direcționat cea mai semnificativă sumă de 3.283.666 de LEI pentru ”organizarea de evenimente cu conotații politice”.
George Simion și-a asigurat, de asemenea, sprijinul unei companii de consultanță politică, achitând suma de 8.000 de LEI din subvențiile primite de la stat. Această mișcare ar putea sugera o strategie bine gândită pentru creșterea vizibilității și atractivității partidului.
AUR și-a plătit ”procentul” în SONDAJE
Un aspect notabil al cheltuielilor se referă la sumele considerabile plătite către companiile de sondare de opinie, totalizând 94.583 de LEI până în noiembrie 2023. Această investiție ridică întrebări cu privire la impactul sondajelor asupra poziționării AUR în preferințele electoratului. Se pune întrebarea: ar fi fost AUR la fel de sus în sondaje fără aceste investiții semnificative?
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News