Skip to content
Internațional

Ungaria: Fidesz face apel la boicotarea produselor Coca-Cola, după ce compania a realizat reclame care promovează toleranța față de comunitatea LGBT

Captura Twitter
Reclamele realizate de Coca-Cola cu ocazia unui festival de muzică din Ungaria care promovează acceptarea persoanelor gay l-au determinat pe vicepreședintele partidului de guvernământ să facă apel la boicotarea produselor companiei, relatează Reuters, citat de Hotnews.
Posterele, care au apărut în timp ce la Budapesta începe festivalul ”Love Revolution”, ce durează o săptămână, arată persoane gay și cupluri gay zâmbind alături de sloganul ”zero zahăr, zero prejudecată”.
Duminică, vicepreședintele partidului Fidesz a făcut apel la boicotarea produselor Coca-Cola în timpul campaniei sale ”provocatoare”, în contextul în care formațiunea susține interzicerea mariajelor persoanelor de același sex.
Cu toate acestea, toleranța pentru persoanele de același sex crește printre maghiari.
Lobby-ul homosexual ia cu asediu Budapesta, nelăsând spațiu pentru a evita acest lucru”, s-a plâns Pesti Sracok.
Orban, care este fanul politicilor antimigrație, promovează ”omogenitatea etnică și caută protejarea tradițiilor Europei Creștine, opunându-se drepturilor egale pentru cuplurile de același sex.
Coca-Cola a spus luni că festivalul Sziget, așteptat să atragă peste jumătate de milion de oameni, adoptă principiile de bază ale multinaționalei SUA. ”Credem că atât heterosexualii cât și homosexualii au dreptul să iubească persoana pe care o vor în modul în care îl vor”, arată compania într-un comunicat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *