Skip to content
Politică

UPDATE MAI încă n-a rezolvat problema / UTI arată cu degetul către Interne în problema cazierelor EXCLUSIV

nathanmagnuson.com
" "

UPDATE 15:22

Ministerul Afacerilor Interne încă nu a reușit să remedieze în totalitate problema sistemului electronic de eliberare a cazierelor. Informația a fost oferită marți pentru PSnews.ro de către purtătorul de cuvânt al MAI, Monica Dajbog.

" "
" "

„Colegii nu au reușit încă să remedieze în totalitate problema. Mai apar disfuncționalități, dar se lucrează la remedierea acestora. Practic, sunt persoane care obțin cazierul pe loc. În cazul producerii unor disfuncționalități, când sistemul nu funcționează, cazierul se eliberează în trei zile”, a precizat Dajbog.

————————-

Compania UTI arată cu degetul către Ministerul Afacerilor Interne (MAI) în problema sistemului electronic de eliberare a cazierelor.

CITIȚI ȘI: Blocaj administrativ general. Sistemul electronic de caziere, DEFECT / EXCLUSIV

Amintim că redacția PSnews.ro a scris luni despre un blocaj apărut în Sistemul Informatic Al Cazierului Judiciar Român (ROCRIS), care îi împiedica pe cetățenii din toată țara să își ridice cazierul de la ghișeele Poliției.

De asemenea, am menționat în material faptul că SC UTI Systems SA (firma omului de afaceri Tiberiu Urdăreanu) a câștigat în 2012 licitația pentru implementarea ROCRIS.

Marți, UTI a oferit o serie de precizări redacției PSnews.ro în legătură cu problema semnalată luni.

Redăm mai jos punctul de vedere al companiei:

„Dumneavoastră ați precizat în articol că funcționarii de la ghișeu au declarat cetățeanului că sistemul electronic de eliberare a cazierului (ROCRIS) nu funcționează.

Pentru ca sistemul ROCRIS să funcționeze la parametrii proiectați este necesar ca toate sistemele la care este conectat să-i furnizeze datele necesare. Din informațiile noastre sistemul ROCRIS funcționează corect în prezent, dar nu primește datele necesare de la sistemele suport, motiv pentru care a apărut și incidentul semnalat de dumneavoastră. Vă rugăm să reveniți la Ministerul Administrației și Internelor pentru a afla cauza precisă a defecțiunii.

Asocierea UTI GRUP – POWER NET CONSULTING a finalizat implementarea proiectului ROCRIS și acesta este funcțional de la data de 1 iunie 2013. A fost în garanție timp de 36 luni, iar în perioada septembrie 2016 – 28 februarie 2017, UTI a avut un contract de asigurare a mentenanței pentru aplicația informatică ROCRIS. În perioada în care UTI a asigurat mentenanța sistemului nu au fost înregistrate defecțiuni majore ale sistemului.

Sistemul informatic ROCRIS a marcat trecerea de la lucru cu documente în format tipărit la informatizarea întregului sistem național de cazier judiciar. De 4 ani cazierul judiciar s-a eliberat cetățenilor prin utilizarea sistemul informatic ROCRIS”.

1 comentariu la “UPDATE MAI încă n-a rezolvat problema / UTI arată cu degetul către Interne în problema cazierelor EXCLUSIV

  1. Oare nimeni nu își pune întrebarea cum a câștigat licitația, mai ales ca aplicația e mai mult nefunctionala? Si la cate bube are cu dare de mită și contracte cu statul…ceva pute.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *