Skip to content
Juridic

UPDATE Primele interviuri pentru conducerea Parchetului General, DNA și DIICOT. Predoiu: Facem mai mult decât ne cere legea

UPDATE: ora 09.00

Candidații pentru șefia marilor parchete – Parchetul General, DNA și DIICOT, care funcționează cu interimari – susțin interviurile începând de marți, iar ministrul Justiției, Cătălin Predoiu, ar urma să anunțe propunerile sale în 21 ianuarie. Cătălin Predoiu a susținut, marți dimineață, că procedura de selecție este una transparentă și că ministerul face mai mult decât cere legea.

Este o procedura transparentă. Facem mai mult decât ne cere legea. Am optat pentru acestă manieră de desfășurare a interviurilor pentru a da încredere că încercăm să evaluăm toate fațetele profesionalismului, cooptând în comisia de interviu mai multi specialiști care să vină cu întrebări în funcție de de profesiile și de specificul lor, astfel încât să am o imagine cât mai completă a calității candidaților„, a declarat Predoiu, marți dimineață.

El i-a felicitat pe toți cei care „și-au asumat responsabilitatea de a candida”, spunând că este „un semn de interes față de profesie”, informează hotnews.ro.

—————————————————————————————————————————————–

Știrea inițială:

Patru dintre cei opt candidaţi care au îndeplinit condiţiile de participare la selecţia pentru numirea procurorului-şef al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie susţin, marţi, interviurile la Ministerul Justiţiei.

Este vorba despre Ionel Corbu, Florin-Daniel Căşuneanu, Gabriela Scutea şi Laura Oprean.

Miercuri urmează să fie prezenţi în faţa comisiei conduse de ministrul Justiţiei, Cătălin Predoiu, Pompiliu – Marian Drilea – Marga, Daniel Horodniceanu, Sorin Săndel Vasilache şi Răzvan Horaţiu Radu.

Ministerul Justiţiei a declanşat pe 2 decembrie anul trecut procedura de selecţie pentru propunerea de numire a procurorilor-şefi ai Parchetului General, DNA şi DIICOT.

Candidaţii au putut depune cereri de înscriere la selecţie până pe 23 decembrie 2019, informează agerpres.ro.

Dosarul a inclus dovada îndeplinirii condiţiilor de vechime, un proiect privind exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei pentru care se concurează, curriculum vitae, minim 10 lucrări întocmite în compartimentele în care candidatul şi-a desfăşurat activitatea în ultimii cinci ani, ultimul raport de evaluare a activităţii sale profesionale, alături de orice alte înscrisuri relevante.

Rezultatele selecţiei vor fi anunţate public pe 21 ianuarie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *