Skip to content
Politică

UPDATE Reacția Institutului „Elie Wiesel” EXCLUSIV / Un outlet și-a comparat concurența cu un lagăr

2oceansvibe.com

UPDATE 11:07

Redacția PSnews.ro a obținut în urmă cu puțin timp un punct de vedere din partea Institutului Național pentru Studierea Holocaustului din România (INSHR) „Elie Wiesel” în legătură cu gestul Big Brands Outlet, de a compara sediul concurentului Fashion House cu clădirea lagărului nazist Auschwitz.

Astfel, purtătorul de cuvânt al INSHR, Elisabeth Ungureanu, a calificat gestul drept „o glumă proastă”.

„Poate fi un derapaj – mai ales în spațiul public – să vii cu astfel de reacții, mai ales în social media. Am văzut imaginea – nu cred că avem ceva anume de comenta. Se poate transforma oricând în derapaj. Nu e în niciun caz normal să compari acea clădire cu Auschwitzul. Este o glumă proastă, în cazul în care aceasta este opinia lor (Big Brands Outlet susținuse că făcuse „o glumă” – n.r.). Nu știu de pe ce site au luat (imaginea – n.r.). Este un gest pe care nu doresc să-l comentez. Categoric, nu este un indicator bun în ceea ce privește educația”, a declarat Elisabeth Ungureanu marți pentru PSnews.ro.

La rândul lui, Sorin Blaga (directorul general al Fashion House) a spus că avocații companiei deja cercetează cazul, pentru stabili cât de mari vor fi daunele pe care le vor cere în instanță celor de la Big Brands Outlet.

„Deja am demarat procedurile legale care se impun și vom acționa pe toate căile legale posibile, pentru ca domnii ăștia de la Big Brands Outlet și nu numai ei (pentru că avocații noștri investighează deja sursa acestei imagini) să plătească, pur și simplu. Este inacceptabil, e un lucru care nu se face și pe care noi nu-l considerăm deloc profesional și în linia a ceea ce noi mai facem și vom face.

După părerea mea, este extrem de grav să faci lucrul ăsta, extrem de nepotrivit și extrem de lipsit de orice fel de formă de profesionalism. Asta este părerea mea și ca profesionist, și ca fost om de comunicare, și ca general manager al grupului Liebrecht and wooD Romania / Fashion House Management Romania. Este de neclintit părerea pe care o am, fiindcă nu se face așa ceva – nu cred că este normal. Bun: noi apreciem glumele, suntem în postura în care întotdeauna ne uităm la glumele cu gust, făcute cu foarte multă pozitivitate, dar aici nici măcar o glumă nu e – este o greșeală care nu trebuia făcută și pentru asta cei care au făcut-o trebuie să răspundă”, a afirmat Sorin Blaga pentru PSnews.ro.

—————————–

Citiți mai jos despre o gafă cumplită a unui outlet care și-a comparat concurența cu un lagăr, apoi a prezentat târziu scuze.

Este vorba despre magazinul de haine Big Brands Outlet, care a postat zilele trecute pe Facebook o imagine în care își ironizează concurentul Fashion House, comparându-i sediul cu lagărul nazist Auschwitz.

„Găsiți repede 3 diferențe!

#glumedeoutlet a fost mesajul celor de la Big Brands.

Situația a fost semnalată la data de 14 iulie pe Facebook de către jurnalista Adriana Stoian, cu comentariul: „Trebuie că ești taaaaare prost, dar foarte prost, dacă folosești ASTA să te promovezi și ți se pare haios!#neveragain #fucktards.

Fotografia postată de Adriana Stoian.

Firma incriminată a șters imediat postarea cu pricina, dar scuzele au venit abia pe 17 iulie (luni). Iată ce au scris pe Facebook cei de la Big Brands Outlet, care au ținut să precizeze că a fost o glumă și au atașat imaginea de mai jos:

Fotografia postată de Big Brands Outlet.

„Stimati vizitatori ai paginii Big Brands Outlet,

In urma cu o zi , o postare de-a noastra a deranjat un numar mare de persoane, a amuzat un numar si mai mare si in mod sigur pe noi ne-a facut sa ne gandim si sa abordam mult mai atent viitoarele postari.

!!!!! Vrem sa incepem prin a ne cere scuze OFICIAL, atat celor care s-au simtit ofensati, atacati, lezati , cat si celor care pur si simplu au fost deranjati de poza postata !!!!!

Totodata vrem sa adaugam cateva mentiuni acestei postari, sa raspundem anumitor intrebari repetitive si sa lamurim mai multe aspecte:

1. Poza respectiva NU a fost facuta sau gandita de noi, a fost luata de pe un SITE INTERNATIONAL de amuzament, de mare succes.

2. Poza nu are rol de antireclama , obiectul nostru de activitate fiind diferit de cel al companiei aparuta in comparatie.(Din cladirea din poza respectiva se aprovizioneaza persoane fizice,obiectul nostru PRINCIPAL de activitate este de a aproviziona PERSOANE JURIDICE(MAGAZINE de tip OUTLET) – NU exista o competitie intre noi si cei din poza.

3. Ideea postarii, cum v-am obisnuit si in trecut, a fost de a trezi sentimente de amuzament sau poate de mirare, dar nicidecum de a jigni pe cineva sau ceva-> a fost folosita o comparatie INTRE DOUA CLADIRI -> nu a existat niciun apropo legat de orice alta activitate;

4. Anumite persoane si-au manifestat nemultumirea fata de aspectul/design-ul cladirii respective – nu ne injurati pe noi, nu noi am proiectat-o ;

5. Persoana care a creat aceasta poza si a publicat-o pe internet in urma cu mult timp(noi am descarcat-o de pe un site unde era postata acum 1 an ) doar a SESIZAT asemanarile dintre cele doua cladiri , fara a aduga absolut nicio alta informatie.

6. Am fost si suntem de acord cu faptul ca acea poza poate starni controverse, cu faptul ca nu toate persoanele au simtul umorului dezvoltat intr-un mod identic si ca , fara sa ne dam seama ,desi am amuzat multe persoane, am lezat altele , tocmai de aceea postarea a FOST STEARSA la scurt timp dupa publicare , urmand sa ne reorganizam din punct de vedere al postarilor.

Va multumim pentru rabdarea de a citi aceste randuri si speram sa inteleaga absolut toata lumea ca rolul postarii initiale nu a fost unul negativ, ci de amuzament. (Gluma proasta pentru unii, gluma buna pentru altii – noi nu suntem in masura sa judecam ci doar sa invatam din cele intamplate)

www.bigbrands-outlet.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *