PSnews

Recent

Veste bună pentru președinții unor instituții din România. Ce cheltuieli va suporta RAAPPS

Veste bună pentru președinții mai multor instituții din România, în urma adoptării unei Ordonanțe de Urgență.

Guvernul a adoptat o Ordonanță de Urgență prin care RAAPPS va suporta cheltuielile de întreținere, precum și taxele și impozitele pentru imobilele în care locuiesc președinții CCR, CSM, ICCJ, Curţii de Conturi şi Academiei Române, informează News.ro.

”Această OUG se referă în principal la reactualizarea tarifelor pentru închirierea imobilelor RAAPPS. Legislaţia era din 2008. (…) Principala modificare se referă la faptul că sucursalele care administrează imobilele RAAPPS pot stabili tarifele, le pot reactualiza în funcţie de evaluarea unor experţi independenţi. (…) S-a luat decizia pentru a exista similitudinea legislativă în ceea ce priveşte anumite persoane care ocupă funcţii importante în statul român de demnitate publică înaltă să beneficieze de aceleaşi facilităţi – preşedintele Academiei Române, preşedintele ICCJ, preşedintele Curţii de Conturi, preşedintele CCR. S-a luat această decizie având în vedere că ocupă funcţii în statul român de înaltă demnitate publică şi să beneficieze ca şi celelalte persoane care au funcţii similare de aceleaşi prevederi legale”, a menționat purtătorul de cuvânt al Guvernului.

Noile tarife vor fi aplicate doar pentru persoanele fizice care nu se află în categoriile speciale.

”Tarifele de închiriere a spatiilor din imobilele aflate în proprietatea publică sau privată a statului si in administrarea Regiei Autonome Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat, atribuite către persoane fizice, altele decât categoriile care beneficiază de reglementări ale unor legi speciale, se stabilesc de către sucursala care administrează imobilul, cu aprobarea consiliului de administraţie al regiei, pe criterii de eficienţă economică, si vor include obligatoriu contravaloarea amortizării imobilului, a amortizării investiţiilor proprii RAAPPS, a impozitelor şi taxelor locale, a unei cote de reparaţii efectuate la imobil, a asigurării obligatorii a imobilului, a altor cheltuieli înregistrate în contabilitatea regiei cu imobilul respectiv, precum şi a unei cote de profit”, conform OUG.

Puteți citi mai multe AICI.

Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inapoi