Skip to content
Politică

Veste bună pentru țara noastră: a urcat 4 poziții în clasamentul celor mai valoroase “branduri de țară”

businessinsider.com

România se află printre statele cu cele mai rapide creșteri ale valorii brandului, avansând patru poziții într-un clasament global în funcție de valoarea “brandului de țară” și luând locul Noii Zeelande ca  număr 45.

Astfel, valoarea mărcii România a crescut cu 27%, de la 175 miliarde de dolari la 222 miliarde de dolari, potrivit ediției anului 2018 a raportului Nations Brands întocmit de firma britanică de consultanță Brand Finance, aflându-se între Iran, stat care ocupă poziția 44, cu o evaluare a mărcii de țară de 234 miliarde de dolari și Noua Zeelandă aflată acum pe locul 46, cu o valoare a brandului de 214 miliarde de dolari.

Forța brandului România, măsurată în funcție de progresele înregistrate în sectoarele Bunuri și servicii, Investiții și Societate, a rămas constantă la “A”, fiind cu o treaptă sub calificativul “A+” acordat unui brand de țară considerat puternic, potrivit raportului.

În fruntea clasamentului se află SUA care “și-au păstrat titlul de cel mai valoros brand de țară. Rezultatele noastre arată că politicele  privind noua piață liberă au făcut cu siguranță valuri în rândul corporațiilor majore, iar economia crește într-un ritm solid”, spune David Haigh, directorul general al Brand Finance, citat de Profit.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *