Skip to content
Societate

Violeta Alexandru: Le cer şefilor din Casele de Pensii, precum şi angajaţilor, să coboare din birou şi să interacţioneze cu cetăţenii

Facebook/Guvernul Romaniei

Ministrul Muncii, Violeta Alexanru, anunţă că a verificat Casa de Pensii din Piatra Neamţ, unde a găsit aglomeraţie, ”o instituţie prăfuită, a cărei arhivă nu se ridică nici pe departe la un minim standard de calitate, iar conducerea în concediu”.

De asemenea, la ITM a găsut birouri goale şi accesul îngrădit. ”Văd o rezistenţă la schimbare. Se menţin aceleaşi vechi principii în care şefii sunt deasupra tuturor, inabordabili, de neatins, din toate punctele de vedere”, afirmă ministrul Muncii.

Le cer şefilor din Casele de Pensii, precum şi angajaţilor, să coboare din birou şi să interacţioneze cu cetăţenii care au solicitări/întrebări şi aşteaptă un răspuns/o îndrumare în faţa instituţiei. Se creează aglomeraţie în faţa instituţiilor tocmai pentru că nu li se răspunde cetăţenilor. Văd o rezistenţă la schimbare. Se menţin aceleaşi vechi principii în care şefii sunt deasupra tuturor, inabordabili, de neatins, din toate punctele de vedere”, a scris, marţi, pe Facebook, Violeta Alexandru.

Le cer șefilor din Casele de Pensii, precum și angajaților, să coboare din birou și să interacționeze cu cetățenii care…

Publicată de Violeta Alexandru pe Marţi, 8 septembrie 2020

Aceasta afirmă că oamenii trebuie să fie ascultaţi, nu ţinuţi la distanţă. ”Lipsa de management aduce ineficienţă, întârzieri, blocaje în îndeplinirea atribuţiilor unei instituţii. La Piatra Neamţ, am găsit o casă de pensii aglomerată, o instituţie prăfuită, a cărei arhivă nu se ridică nici pe departe la un minim standard de calitate, iar conducerea în concediu, cu toate întârzierile lăsate în aşteptare. Arhiva de aici trebuie reorganizată complet, nu doar ordonată. Nu există un sistem electronic de identificare a dosarelor, totul se face manual. Este mult de muncă”, a mai scris ministrul Muncii.

Violeta Alexandru susţine că este nevoie de soluţii cu efecte pe termen lung, care să scurteze timpii de procesare şi să elimine munca ineficientă. ”Având aceleaşi proceduri vechi de lucru, neadaptate evoluţiilor actuale, se va ajunge la aceleaşi rezultate: vom scotoci prin hârtii, ore şi ore în şir. Din această cauză, creşte şi numărul dosarelor cu termen de răspuns depăşit: documentele se găsesc şi se extrag cu dificultate din arhivă. Efectele unei arhive ineficient organizate se văd după ani de zile”, mai spune ministrul Muncii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *