Noua strategie a magazinelor mari: Același produs, prețuri diferite | Românii, tot mai atenți

cumpărături market
Sursa foto: Unsplash

Retailerii prezenţi pe piaţa locală au început să aplice strategia cumperi mai mult, plăteşti mai puţin, în încercarea de a atrage consumatori într-o perioadă în care oamenii sunt tot mai atenţi la preţuri şi la modul în care îşi cheltuie banii.

Proprietarii de magazine alimentare, în special magazine mari, de tip hipermarket aplică mai multe prețuri la același produs, în funcție de cantitatea achiziționată.

Unul dintre primii retaileri care au aplicat acest model a fost La Cocoș, o companie românească ce operează hipermarketuri cu prețuri mici.

Compania a optat pentru acest model de business chiar dinainte ca inflația record să afecteze puterea de cumpărare a românilor, relatează Ziarul Financiar.

Acest model de business cu mai multe niveluri de preț în funcție de cantitatea cumpărată, ce amintește într-o anumită mă­sură de modelul cash&carry, a fost aplicat în ultima pe­rioadă și de alte rețele, de această dată grupuri internaționale.

Auchan a mizat pe acest model în magazinele de tip hipermarket pe care le-a convertit în 2023 în magazine de tip discount.

Mai recent, Carrefour aplică și el același principiu în hipermarketuri și supermarketuri. Anterior, francezii aveau această strategie în magazinele de discount Supeco.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: