În ce zonă din București șoferii trebuie să circule cu 30km/h. Pasajul e un pericol

Sursa foto: avocatnet.ro

Experţii cer, de urgenţă, deschiderea şantierului la planşeul Unirii. Ultima expertiză în subteran arată că pericolul este iminent. Structura de rezistenţă nu mai suportă traficul aşa că bucăţi mari din asfalt se pot surpa în orice moment.

Ultimele imagini de sub planşeu arată clar pericolul de la piaţa Unirii traversată zilnic de 60.000 de maşini. În subteran, armăturile sunt corodate de infiltraţii şi deformate iar unii piloni de susţinere au cedat complet.

Experţii spun că planşeul are zone care se pot surpa în orice moment, sub greutatea traficului. Ultima expertiză făcută în urmă cu o săptămână arată că problemele planşeului s-au accentuat aşa că este nevoie ca şantierul să fie deschis de urgenţă.

În ce zonă din București șoferii trebuie să circule cu 30km/h. Pasajul e un pericol

În caz contrar vor trebui instituite restricţii de tonaj de cel mult 10 tone peste pasajul unirii dar şi restricţii de viteză de maximum 30 de kilometri pe oră.

Consolidarea planşeului şi a pasajului Unirii costă peste 1 miliard de lei

Primăria Sectorului 4 aşteaptă autorizaţia de la Primăria Capitalei pentru a începe lucrările. Piaţa Unirii ar putea intra în şantier la finalul acestei luni. Iniţial nu vor fi schimbări in trafic.

Lucrările vor începe în mijlocul pieţei, dintr-o extremitate a parcului şi vor continua în zona fântânilor ce vor fi, rând pe rând, demontate. Concomitent, se va lucra şi la consolidarea pasajului.

Întreagă zonă va fi decopertată în etape iar traficul rutier va fi restricţionat la finalul acestui an. Lucrările ar trebui să se încheie în doi ani, dacă nu apar complicaţii.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: