O campanie de promovare a candidatului pro-rus Alexandr Stoianoglo la președinția Republicii Moldova a început în România, pe platforma TikTok, prin intermediul mai multor influenceri.
Primele videoclipuri au fost publicate chiar miercuri seară, în jurul orei 19:00, urmând același tipar. Influenceri cu peste 1 milion de urmăritori vorbesc despre Stoianoglo și îl descriu în termeni elogioși, însă nu precizează vreun moment că ar fi vorba despre o acțiune de promovare contra-cost, cum, de altfel, se practică pe TikTok când e vorba de produse comercializate.
Printre influencerii români care au publicat astfel de filmulețe se numără Culiță Sterp – cântăreț de muzică de petrecere (2,9 milioane de urmăritori), fratele acestuia – Iancu Sterp (1,7 milioane de urmăritori), soția lui Iancu Sterp – Denisa Coțolan (294.000 de urmăritori) sau Bogdan Mocanu – fost concurent la un show matrimonial (1,5 milioane de urmăritori).
Mesajul influencerilor urmează același tipar: vorbesc despre Alexandr Stoianoglo și proiectele acestuia, lăsând să se înțeleagă că au dat din întâmplare peste filmulețe în care candidatul pro-rus vorbește și au rămas impresionați de prestația acestuia.
De altfel, influencerii români, pe lângă laudele pentru Stoianoglo, le prezintă urmăritorilor de pe TikTok și respectivele filmulețe cu candidatul pro-rus din Republica Moldova.
Citeste mai multe AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News