Cartierele și zonele care urmează să fie subtraversate de liniile de metrou aflate în dezvoltare, M5 şi de noile staţii de metrou cu care se va extinde magistrala M4, prezintă deformări de până la +15 mm în ultimul an. În cazul zonei Piața Unirii au fost observate deformări diferențiale, arată cel mai recent studiu realizat de Sixense România, companie specializată în soluții de monitorizare a comportării construcțiilor în timp.
Zone din proximitatea sau de la intersecția viitoarelor magistrale M5 și noi staţii cu care se va extinde M4 prezintă deformări semnificative. Printre acestea, se numără cartierele Eroilor, Berceni, Colentina sau Giulești, arată studiul realizat de Sixense România.
Studiul a fost realizat prin măsurarea a peste 2,6 milioane de puncte și a vizat în mod special zonele și cartierele aflate în proximitatea viitoarelor proiecte de infrastructură de transport subteran din București, cum ar fi: M4 (Gara de Nord – Gara Progresul), M5 (tronson Eroilor – Piața Iancului), M7 (Voluntari – Bragadiru), precum și Piața Unirii, ca nod important în care se întâlnesc mai multe magistrale de metrou ale Capitalei, dar și ca zonă care urmează să fie reabilitată de autoritățile publice, în urma mai multor expertize tehnice.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News