Anunț important de la PPC pentru clienți. Ce găsiți în factură

Sursa foto: Facebook - PPC Romania

PPC, unul dintre marii furnizori de energie electrică pentru populație, a trimis atațat ultimei facturi și o informare referitoare la posibilitatea clienților de a face plângeri și perioada de soluționare a acestora.

Bun găsit,
În conformitate cu prevederile Ordinului Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) nr. 16/2015 pentru aprobarea procedurii-cadru privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali, vă aducem la cunoştinţă modalităţile de transmitere a sesizărilor, principalele categorii de sesizări, termenul legal de
depunere (dacă există), precum și termenul de soluționare, programul de audienţe din Magazinele PPC (cu toate detaliile necesare), precum şi drepturile clientului final de a apela la ANRE (la adresa – Str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Bucureşti, prin telefon – 021-327.81.74, 021-327.81.00, prin fax – 021-312.43.65 şi prin e-mail – anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare sau la instanţa judecătorească în vederea soluţionării plângerilor.

Modalităţile de transmitere a sesizărilor se regăsesc pe site ppcenergy.ro la adresa ppcenergy.ro/info-utile/program-audientemagazine și sunt:

Citeste mai mult AICI

 

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: