Industria auto din Germania a avut, anul trecut, una din cele mai dificile perioade din ultimele decenii.
Aceasta încă mai continuă, fiind doar parțial atenuată de revigorările de vânzări. În rest, un număr mare de angajați au fost concediați sau urmează să fie obligați să plece, iar numeroși furnizori auto au tăiat și ei din schema de personal, unii chiar falimentând.
Și producători originari din alte regiuni, dar cu fabrici în Germania, precum Ford, întâmpină probleme uriașe.
Firma germană de consultanță Oliver Wyman a realizat un studiu al componentei costurilor de salarizare per mașină produsă în Germania, în comparație cu alte țări, făcând totodată și diviziuni pe segmente de piață, arată Piațaauto.md.
Cea mai importantă concluzie a studiului este că Germania e de departe cea mai scumpă țară în materie de salarizare per automobil fabricat din lume, în studiu fiind analizate țările care au uzine auto ce produc un volum semnificativ de automobile, nu doar nici producători de volum mic.
În Germania, în costurile medii de salarizare a angajaților într-o mașină sunt de 3.307 dolari SUA, calculele fiind făcute dolari pentru o mai bună comparație internațională.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News