„Cârtițețe” (scuturi de foraj) vor începe să sape la secțiunea nordică a Magistralei 6 de metrou în februarie anul viitor, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Metrorex. Amintim că, pe secțiunea sudică a M6, au fost puse la treabă „cârtițele” botezate Sfânta Ana și Sfânta Maria.
„Graficul de execuție aferent contractului având ca obiect „Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție lucrări structură de rezistenţă pentru Lotul 1.2 – Tokyo-Aeroport Otopeni”, prevede începerea forajului tunelurilor în luna februarie 2026”, a declarat Mariana Miclăuș, directorul general al Metrorex, pentru ECONOMICA.NET.
Metroul de Otopeni, 12 stații și 12 trenuri noi

Magistrala M6 va avea un traseu de 14,2 km de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri noi, moderne și va cuprinde 12 stații.
Secțiunea Sud reprezintă segmentul cuprins între stațiile 1 Mai (existentă) – Tokyo și este construită de către asocierea Alsim Alarko – Makyol.
Secțiunea Nord, Tokyo – Aeroport Henri Coandă, a fost contractată cu asocierea Gulermak – Somet.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News