Stadiul fizic de execuţie a lucrărilor la Podul de la Grădiștea, între Vidra şi Comana, sunt de 80%, informează CFR SA, precizând când va fi redat circulației acest obiectiv.
„Lucrările de modernizare a liniei de cale ferată între Vidra şi Comana, inclusiv la noul pod de la Grădiştea, dar şi lucrările conexe de reparaţii la terasamente şi suprastructura feroviară între Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord Frontieră au ajuns la un stadiu fizic de 80%. Cu o întârziere cauzată de lucrările suplimentare de consolidare a terenului executate în localitatea Daia, dar şi de procesul de fabricare şi furnizare a unor componente metalice, lucrările feroviare pe întregul traseul Bucureşti Nord – Grădiştea – Giurgiu Nord se apropie de finalizare, iar din primăvara anului viitor constructorul ne asigură că trenurile vor circula pe noul pod feroviar de la Grădiştea”, a anunţat CFR SA pe pagina de Facebook.
Conform sursei citate, Linia CF Vidra – Comana va avea 12 km de cale ferată modernizată, cu 24 de lucrări de artă şi două clădiri la standarde europene pentru publicul călător.
„Între Vidra şi Comana, traseul căii ferate, în lungime de 12,02 km, va avea 4 poduri feroviare, 2 viaducte cu 27 de deschideri, în direcţia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, în direcţia Bucureşti, 10 podeţe, 8 subtraversări (tip C2) pentru mamifere mici şi două clădiri noi pentru publicul călător – PO Grădiştea şi Hm Comana, compartimentate cu spaţii interioare moderne – săli de aşteptare, grupuri sanitare, case de bilete – dar şi peroane cu lungimi cuprinse între 150 m şi 250 m şi lăţimea de 3 metri, scări, rampe şi refugii, inclusiv facilităţi de acces pentru persoanele cu dizabilităţi”, susţin reprezentanţii CFR SA.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News