Cea mai mare achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei), potrivit datelor Limitless Agency, agenţie de marketing digital din România. Comportamentul de achiziţie de Black Friday 2023 a fost uşor mai temperat, românii preferând să cumpere mai puţine produse şi de valori mai mici decât anul trecut.
”Cea mai mare achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei)”, potrivit datelor Limitless Agency, agenţie de marketing digital din România.
Ediţia de Black Friday 2023 a înregistrat o creştere uşoară de 12% a vânzărilor online comparativ cu anul trecut, la peste 25 milioane de euro, în timp ce numărul utilizatorilor online a crescut cu 13% şi numărul tranzacţiilor a crescut cu 4% per total, arată un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de Limitless Agency.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News