Amenzi de 547.000 de lei, date de ANPC după controale la firme care au activitate în Aeroportul ”Henri Coandă”

Sursa foto: Facebook

Comisarii de la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au dat amenzi de 547.000 de lei în urma unor controale la firme cu activitatea în Aeroportul ”Henri Coandă”, fiind găsite produse depozitate la temperaturi necorespunzătoare, zone de preparare insalubre. În salonul de aşteptare, mocheta şi mobilierul sunt deteriorate şi neigienizate. ANPC a dispus închiderea temporară a 15 puncte de lucru, până la remedierea deficienţelor, şi a propus închiderea temporară pe o perioada de la 6 la 12 luni pentru 5 puncte de lucru.

ANPC arată, marţi, într-un comunicat de presă, că a început o amplă acţiune de control la 29 de operatori economici care îşi desfăşoară activitatea în Aeroportul Internaţional ”Henri Coandă”, pentru a verifica modul în care sunt respectate prevederile legale în domeniu.

Potrivit sursei citate, în urmă cu câteva luni, ANPC a desfăşurat o acţiune de consiliere la aceşti operatori economici şi ulterior două acţiuni de control.

Acum, au fost verificate 19 puncte de lucru de alimentaţie publică, 5 magazine de comercializare a produselor alimentare şi nealimentare, 2 case de schimb valutar, 2 puncte de lucru pentru închirieri automobile şi un salon de aşteptare pentru pasageri.

În urma verificărilor, comisarii ANPC au constatat deficienţe precum: produse alimentare care nu respectau temperatura şi condiţiile de depozitare impuse de producător, diferenţa de gramaj între cel declarat de vânzător şi produsul comercializat, lipsa informaţiilor cu privire la ingredientele produselor alimentare, condiţii improprii în zona gastro, zone de preparare insalubre, produse care prezentau modificarea stării termice, produse neetichetate, lipsa de informare privind dreptul consumatorilor de anulare a tranzacţiilor în 24 de ore, lipsa în casă a unei valute care era expusă pe panoul de informare, panou exterior de informare cu valutele tranzacţionate expus într-un loc nevizibil pentru consumator. La salonul de aşteptare pentru pasageri, mocheta era neigienizată, pătată, deteriorată, mobilierul având zone deteriorate şi neigienizate.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL