AUDIENŢE. Dezbaterea cu cea mai mare acoperire media. A doua dezbatere prezidenţială, cea găzduită de TVR, a avut o amplă acoperire după ce a fost preluată (mai ales prima parte) de majoritatea televiziunilor de ştiri. Evenimentul, la care au participa 10 dintre cei 11 candidaţi (George Simion a lipsit şi de data aceasta), a fost preluat de la TVR de posturile România TV, Realitatea Plus, Antena 3 CNN, Digi 24, TVR News, EuroNews şi Prima News.
Toate cele şase posturi care au difuzat dezbaterea găzduită de TVR au înregistrat împreună peste 1,5 milioane de telespectatori la nviel naţional.
NAŢIONAL. La nivel naţional, liderul absolut a fost Pro TV. Însă între televiziunile care au difuzat dezbaterea, România TV a atras cei mai mulţi telespectatori: 474.000 media în cele peste trei ore. Al doilea a fost TVR 1, cu o medie de 372.000 de persoane, urmat de Antena 3 CNN, cu 309.000 de persoane.
Topul televiziunilor care au transmis dezbaterea:
- România TV – 474.000
- TVR 1 – 372.000
- Antena 3 CNN – 309.000
- Realitatea Plus – 234.000
- Digi24 – 99.000
- TVR Info – 83.000
- EuroNews – 11.000
- Prima News – 6.000
URBAN. La oraşe, acelaşi Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune în clasamentul general, uramtă de Antena 1. A treia cea mai urmărită televiziune de la oraşe a fost România TV, cu dezbaterea, care a atras o medie de 313.000 de orăşeni, urmată de TVR 1, cu 254.000.
TVR Info, care ţine tot de Televiziunea Română, a reuşit să obţină în mediul urban cifre mai bune decât Digi24. Postul a avut o medie de 70.000 de persoane.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News