Pe lângă accidentul care s-a produs marți la metroul din București, vestea și mai proastă vine de la sindicate: acesta ar putea fi doar începutul unei serii lungi de incidente.
De altfel, sindicaliștii de la metrou au anunțat de mai multe ori că se pot produce accidente grave din cauza subfinanțării din ultimii 10 ani, dar nu s-au luat măsuri. Mai mult, Ministerul Finanțelor nu a aprobat în niciun an bugetele cerute de Metrorex, făcând deficitul să crească, iar problemele să se agraveze. Chiar dacă se fac reviziile tehnice, piesele de schimb lipsesc, în multe situații. Cea mai neagră perioadă a Metrorex a fost în mandatul fostului ministru USR, Cătălin Drulă, care nu doar că a continuat să taie bugetele, ci a cerut și concedierea a 1.800 de angajați ai companiei, deși ar fi trebuit să mai angajeze.
Metrorex încă nu poate comunica oficial cauzele accidentului de marți, pentru că așteaptă rezultatul investigațiilor, sindicaliștii au identificat o listă de probleme care au stat la baza acestuia. „Metrorex informează că în jurul orei 19:15, în stația de metrou Timpuri Noi, s-a efectuat un parcurs eronat la o linie ocupată de un alt tren. Din acest motiv, circulația de metrou a fost reorganizată între stațiile Mihai Bravu și Nicolae Grigorescu. Călătorii aflați în stații au fost informați prin sistemul de sonorizare”, a anunțat compania, printr-un comunicat de presă, marți seara.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News