Ce se întâmplă cu alegătorii care votează cu buletin electronic fără adresă

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Biroul Electoral Central a transmis, miercuri, o circulară (N.r. – notă oficială) în care precizează ce se întâmplă cu alegătorii care dețin cărți electronice de identitate de pe care a fost eliminată adresa de domiciliu, scrie Agerpres.

Documentul a fost transmis către Autoritatea Electorală Permanentă, Birourile electorale județene și Birourile electorale ale sectoarelor municipiului București, pentru buna desfășurare a alegerilor din 4 mai, fiind vizați alegătorii care vor fi trecuți în lista electorală suplimentară. Prin art. II pct. 6 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 17/2025 pentru modificarea și completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, precum și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români a fost eliminată de pe cărțile electronice de identitate în format tipărit mențiunea referitoare la adresa de domiciliu, amintește BEC. Astfel, BEC a venit cu precizări în privinţa procesului de înregistrare al votului persoanelor cu buletine electronice.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: