Ce vor cumpăra românii de Crăciun? Preferinţele în funcţie de generaţie

Sursa foto: Unsplash

Pe măsură ce sezonul sărbătorilor se apropie, un sondaj realizat de Klarna, rețeaua globală de plăți și destinație de cumpărături bazată pe inteligență artificială, dezvăluie obiceiurile de cumpărare ale românilor în perioada Sărbătorilor, scoțând la iveală informații despre cadourile alese, cum sunt achiziționate și pentru cine.

Datele arată că 61% dintre români au început sau plănuiesc să înceapă cumpărăturile de sărbători în octombrie sau noiembrie, profitând de reduceri și oferte. Această abordare proactivă nu reflectă doar dorința de economisire a costurilor, dar indică și o mentalitate strategică în gestionarea cumpărăturilor de Sărbători.

O notă personală

În peisajul dinamic al Sărbătorilor, sondajul Klarna prezintă o imagine nuanțată a preferințelor generaționale din România. Millennials și Generația Z prezintă un angajament sincer față de legăturile de familie, cu 45%, respectiv 41%, intenționând să aloce cele mai substanțiale bugete pentru cadourile copiilor. Generația X preia conducerea, totuși, 46% exprimându-și dorința de a-și răsfăța copiii în timpul sezonului festiv.

Millennials acordă prioritate partenerilor de viață, 43% intenționând să investească semnificativ în cadouri pentru aceștia. Generația Z manifestă o afecțiune pronunțată pentru bunici, 16% plănuind să le cumpere cele mai scumpe cadouri. Între timp, generația Boomers prezintă o gamă diversă de beneficiari, 31% alocând cel mai important buget pentru copii, scoțând la iveală accentul atemporal pus pe relațiile de familie în timpul sezonului festiv.

 

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL