CJ Sălaj, dezbatere publică pentru prezentarea politicii de marketing teritorial și branding a județului

foto: media.pnl.ro

Consiliul Județean Sălaj și consultantul de dezvoltare strategică Brandberry SRL anunță că au organizat o dezbatere publică pentru prezentarea, în stadiu preliminar, a Politicii de marketing teritorial și branding a județului Sălaj pentru perioada 2023-2033.

“Vedem, astăzi, roadele unui proiect început acum aproape un an, prin care ne-am dorit să avem parte, în județul nostru, de experiența unor profesioniști în strategii de marketing, astfel încât noi, ca administratori ai județului, să punem în aplicare cele mai bune recomandări pentru a dezvolta industria turismului în Sălaj.

Nu am făcut asta pentru orgolii, ci din două motive serioase. În primul rând, credem cu tărie că avem multe lucruri frumoase de oferit celor care ne vizitează – de la natură și gastronomie, la tradiții și istorie. În al doilea rând, ne propunem să creștem calitatea vieții locuitorilor Sălajului, deoarece ei vor fi principalii beneficiari economici ai acestui demers.”, a transmis, cu acest prilej, Dinu Iancu-Sălăjanu, președintele CJ Sălaj.

Călin Ile, expert în turism și partener senior Brandberry, a evidențiat importanța experiențelor autentice în atragerea de turiști: “Privim la județul Sălaj ca la o mare oportunitate de a deveni o destinație turistică sustenabilă și atractivă pentru turiștii care caută experiențe transilvănene autentice. Cheia dezvoltării turismului județului Sălaj stă în cultura socială pe care turiștii o vor descoperi prin gastronomie, tradiții, solidaritatea comunității și multiculturalismul locului”.

La rândul său, dr. Romulus Oprică, sociolog și manager Brandberry, a precizat: “Din toate cercetările realizate în cele șase luni de documentare, am identificat un element de identitate definitoriu, acesta fiind «Silvania». Valoarea primordială asociată cu Sălajul de către toți cei care au interacționat cu această zonă este autenticitatea.

Plecând de la realitatea unui spațiu multietnic și multicultural – ce oglindește atributele cele mai pure ale Transilvaniei – și de la asocierea pozitivă cu definirea regiunii drept Țara Silvaniei, a apărut în mod firesc conceptul «Țara Silvaniei, sălaș al autenticității».

Dezvoltarea turismului autentic, nealterat de consumerism, se va putea face cu efortul solidar al sălăjenilor. Doar lucrând împreună și susținându-se unii pe ceilalți, acest proiect va avea succes. Tocmai de aceea, pentru locuitorii Sălajului, propunerea noastră este «Țara Silvaniei, sălaș al solidarității»”.

Citeste mai mult aici

Autor

  • Adrian Pavel

    Adrian Pavel, redactor PS News. Cu o experienţă de peste 10 ani în presă, Adrian Pavel se descrie ca fiind un împătimit al noutăţilor, practic dependent de ştiri. Încearcă de fiecare dată să fie la curent cu tot ceea ce se întâmplă în ţară şi în străinătate şi să ofere cele mai calde informaţii cititorilor. Este adeptul zicalei „Nimeni nu e sărac cu duhul, e doar mai puţin informat”.

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL