Consiliul Național al Audiovizualului a decis să transmită, în perioada 28 aprilie – 9 mai, 43 de ordine de eliminare a unor materiale cu conținut ilegal de pe platformele TikTok, Facebook, YouTube și Instagram.
”Consiliul Național al Audiovizualului – CNA, având calitatea de unică autoritate de reglementare a conținutului audiovizual, inclusiv în mediul online, a aplicat legislația națională în domeniul combaterii conținutului ilegal în online.
În baza Regulamentului (UE) nr. 2022/2065 privind piața unică a serviciilor digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale – DSA), în perioada 28 aprilie – 9 mai, CNA a decis să transmită platformelor TikTok (23), Facebook (18), YouTube (1) și Instagram (1) 43 de decizii privind ordinul de a acționa împotriva conținutului ilegal”, se arată într-un comunicat al CNA, potrivit Agerpres.ro.
„Simpla completare a formularului de petiții de pe site-ul instituției”
Impactul total al deciziilor CNA aferent conținutului dat spre eliminare – la data monitorizării – a fost de 1.937.121 urmăritori și 3.378.490 aprecieri.
Potrivit sursei citate, deciziile CNA urmăresc eliminarea conținutului ilegal raportat, inclusiv redistribuirile și replicările conținutului în cauză. De asemenea, ulterior ordinului, platforma are obligația de a nu mai permite reîncărcarea aceluiași conținut ilegal.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News